Wodka Blue

Het label is inderdaad alweer veranderd. Ik vond het eerste (orange) label nog het mooist. Ik snap niet waarom je ieder jaar je label zou veranderen want dat straalt niet echt eenheid uit.

Hier kun je het goed zien:

Hier mijn foto van het label van een in 2010 geproduceerde wodka blue:
img1915vx.jpg

en dan die van Danielmi die dan uit 2011 komen:

Ik vind dit soort veranderingen jammer, want iets wat goed is moet je niet veranderen. En een nieuw label betekent in mijn ogen ook dat de inhoud verandert zou kunnen zijn dus je weet niet wat je koopt.

Je mag van mij het label veranderen, mits de kwaliteit maar gewoon hetzelfde blijft. Bonfireworks kennende maakt ik me geen zorgen om een nieuw label. Ik vind het nieuwe label wel mooi.

Je mag van mij het label veranderen, mits de kwaliteit maar gewoon hetzelfde blijft. Bonfireworks kennende maakt ik me geen zorgen om een nieuw label. Ik vind het nieuwe label wel mooi.

Ik zou je juist wel zorgen maken.
In 2009/2010 kwam bon nieuw op de markt ik kocht toen een Wodka blue.
Prachtege bleu peony w/ blink willow afgewisselt met Brocade w/bleu stars.
PRACHTIG!!

2010/2011 was er in eens wat aan de hand.
De boeketten waren anders
Blue peony (met soms hoog uit 2 willow streepjes.
en Brocade waar het blue was verdwenen.
Nogsteeds een Mooie cake maar geen TOPPERTJE meer.

nu in 2011/2012 is het maar afwachten wat er uit komt.
Nee ik bestel um tog nog even niet:wink:

ach ja is eerste jaar dat ik Bon heb tegen over hoe Proline demo,s in mij dorp waren kan bon moeilijk tegen vallen denk ik zo en tja alle merken worden slechter. Dus ja maar valt Tresure island mij dik tegen en Midnight Delight Dan ga ik gewoon Naar Wolf En Royal.

Vorig jaar een nieuwe Wodka Blue in de straat gehad, en dat was een van de mooiste cakes die ik had... Net als bij de Outrageous zat iedereen gelijk te janken en hun bestellingen te veranderen toen ze na een demo dachten dat hij opeens minder was, en ik had ze nog lekker gehouden. En laten die nou net 2 van de mooiste cakes van mijn hele avond zijn geweest. :)

Dus die massa hysterie die mag van mij wel wat minder... In mijn ogen zijn het nog steeds topproducten en ik moet het toch echt met eigen ogen gezien hebben voordat ik met een nieuwe conclusie kom.

Hoe het label eruit ziet en hoe vaak dat ze dat veranderen interesseert me niet zolang de inhoud maar het zelfde blijft en dat is nou jammergenoeg het punt van discussie de laatste jaren.Hier staan er in ieder geval 2 in de straat dit jaar.

Had de 2010 versie.. hij deed het naar behoren maar had er meer van verwacht. Maar de toeschouwers vonden het allemaal geweldig dus waarschijnlijk komt hij erweer gewoon in (mits de 2011 versie het ook goed heeft gedaan bij jullie in de straat!!) !

Ik weet niet welke versie ik had, maar dit was de beste cake die ik ooit heb gehad! Ik had er 4 van gekocht. Ik schoot er 2 gewoon los en die andere 2 tegelijk. De boeketten waren gewoon echt super groot, de effecten kwamen bij mij gewoon op de grond! Het leek net kwa effect grootte een profblok. Het goud was gewoon echt prachtig en in combinatie met het blauw/paars.

Dit zijn nou echt cake's waar ik blij van word! Heb hier veel plezier mee gehad. Was eerst bang gister dat het niet leuk was om 4 dezelfde cake's te hebben, maar vind het jammer dat ik er niet meer van had! Was gewoon echt een spektakel. Lijk me het fijnst om in w-shape te schieten! Maar dan zou het wel perfect getimed moeten worden.

Ook ik heb de Wodka Blue als bizar ervaren. Wat een grove boeketten zeg!
Echt heel erg goed dit blokje! Ik ben blij dat ik hem voor een redelijke prijs heb kunnen kopen.

Laatst bewerkt:
Hallo! Ik heb dit jaar voor het eerst Bonfireworks vuurwerk mogen afsteken.
De Wodka Blue na het avondeten afgestoken. Dit blok voor 24.50 euro gekocht. Wat een geweldig ding!! Gigantisch grote effecten, mooie kleuren en een heerlijke burst. Deze in de achtertuin afgestoken en dan sta je er bijna onder natuurlijk, maar toch wat een geweld!

Productiejaar was overigens 2011 volgend jaar 3 of 4 van deze blokjes!

Zoo wat een blok dit zeg. Had deze voor mn pa uitgekozen en hij vond hem prachtig. Volle boeketten, en fel goud en blauw. Prachtig!

In de hoop dat ik vorig jaar gewoon een slechte versie had heb ik hem toch maar besteld. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Ongekend grote boeketten en goed gevuld! :)

Het blauw was erg rap weg helaas.. Wind was ook niet al te fijn, maar had vorig jaar een betere,,..

Back
Bovenaan