Wodka Blue

Hij was al geweldig, maar ik vind hem echt weer beter geworden. De boeketten waren weer heerlijk groot met mooi goud en blauw. En er zat ook echt een super goede burst in. Was eerst bang dat hij minder zou zijn geworden maar het tegendeel was waar. Echt een TOP cake!

3x Wodka Bleu

Afvuur volgorde:
3x in W-shape

Gebruikt materiaal:
- Tape
- Tyraps
- Visco lont, Dikte: 3 mm, Brandsnelheid: 1 cm per seconde
- Quickfuse, 1,2 cm breed, Brandsnelheid: 5 meter per seconde

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op het filmpje van peter042 komt ie gewoon echt over zoals ie is! Heb dit nog op geen enkel ander filmpje gezien. Toen ik al die filmpjes had gezien, dacht ik dat deze cake een beetje matig was. Maar toen ik ze dus afstak gister, waren het echt toppers! Niks persoonlijks tegen de mensen die deze cake gefilmd hebben hoor, maar op film komt ie gewoon super slecht over. Behalve dat filmpje dan.

Wij hebben dit jaar een goud project geschoten met 25 tot 30 cakes.
Maar deze pik je er absalute zo tussen uit.
Wat een prachtige cake, groote effecten, heerlijk goud en een mooi tempo.
Deze moet er dit jaar zeker weer komen.

3x Wodka Blue en 3x Treasure Island doorgelont :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En als je denkt kan het nog heftiger? Ja hoor 5x Wodka Blue en 5x Treasure Island :p

+ YouTube Video

deze presteerde weer als vanouds, goede mooie cake met prachtige volle boeketten en harde burstknal, dit is voor mij echt een blijvertje

Wat een goede projecten hierboven! Vind de combinatie echt lekker. Je hebt extra veel goud en de kleuren van de treasure island geeft toch weer een leuke toevoeging tussen al dat blauw! Je merkt wel dat de vodka blue toch wat breder schiet. Maar de treasure island is zeker niet verkeerd.

Ik vond hem weer geweldig! Had er 3 en ze waren stuk voor stuk top :)
Hopelijk staan ze nog op film, moet het nog uitzoeken...

ik vond hem heel erg tegen vallen heb hem 2jaar terug eens gehad toen was ie top. kleine boeketjes helaas

Waarmee vergelijk jij deze cake dan? Want bij mij blies hij alle cake's er gewoon uit kwa effect grootte! Heb het dan over goede cake's van royal fireworks,bonfireworks,hardix en lesli. Zoals ik al zei is dit net een profblokje. Volgend jaar komt deze er sowieso weer met minstens 4 stuks in de collectie.

bij mij waren de effecten echt klein, vergeleken bij de big19 en de gorgeos van bon. en met een professioneel blok is het echt niet te vergelijken had wat tropic en jorge blokjes en daar viel deze helemaal bij in het niet.

Elburgersc,

Zeker een prachtbak had hem 2x en gelijk geschoten een heerlijke pot volle boeketten en prima burst. Eind van t jaar zeker weer

Nu is deze cake mij ook zeer goed bevallen, maar kan het niet zijn dat er gewoon veel verschil tussen deze cakes zou kunnen zitten?

Ik was totaal niet te spreken over de Total Madness. Ik betaalde daarvoor 42.95 in euro's en vervolgens kreeg ik kleinere boekketen dan de wodka blue/gorgeous daarnaast een minder harde burst knal, minder ronde effecten dan het filmpje deed vermoeden en als klap op de vuurpijl helemaal geen salvo's ( op de eind salvo na ).

Vervolgens komen er na mij twee hele positieve reacties over deze cake. Misschien dat er gewoon maandagochtend blokken bij zitten:(

ik heb nog op de cakes gekeken de 31e, ik had in elk geval de 2011 versie, misschien dat de mindere 2010 versie ook nog in omloop was?

Volgens mij heb je gelijk leo303! Er staat me nog iets bij dat er in de 2010 versie ook een aantal slechte tussen zaten. Volgens mij is het als vuurwerkproducent ook erg moeilijk om de kwaliteit constant te houden aangezien het allemaal met de hand gaan. Maar eigenlijk zou dat wel moeten want we betalen er toch dik voor. Ik heb in ieder geval al een aantal jaar geluk dat ik altijd de goede versies krijg, ik heb in ieder geval nooit een slechtere gehad.

Da's lastig met de import denk ik ja. Op de demo films ziet het er prachtig uit, maar er kan altijd een wat mindere batch tussen zitten. Vorig jaar hoorde ik dat al over enkele Bon cakes. Gelukkig had ik dit jaar 3 toppers van de Vodka Blue :)

Back
Bovenaan