Wodka Blue

Als ze met oud en nieuw maar goed zijn. Anders blaas ik die pot als die leeg geschoten is met een paar asiant Thunders de lucht in xD

Links is de Wodka Blue en rechts is de Heavy Legend 36 schots van Rubro, foutje van het schietbedrijf denk ik.

Oeps! Ik had een verkeerde film voor me denk ik. Zag net een film waar wel die twee producten op stonden. Foutje van mijn kant!

Oeps! Ik had een verkeerde film voor me denk ik. Zag net een film waar wel die twee producten op stonden. Foutje van mijn kant!

haha je hebt gelijk,zag het ook net dat het filmpje bij de heavy legend links ervan ook de blue wordt geschoten.:)

aaahhhhh alles door elkaar heheh.

Wel opvallende verschillen dit jaar tussen in principe identieke producten. Dit geldt ook voor de treasure island...jammer, het geeft je als klant nou niet echt een vertrouwd gevoel. Erg slecht van een zo gerenommeerd merk als bon.

In het bovenstaande filmpje lijkt het dat de brocades van de rechter cake veel minder vol zijn dan die van de linker, zijn dit wel 2 dezelfde versies? Misschien is de linker wel een versie uit 2010 en de rechter een uit dit jaar (2011).

Nou laten we dat dan juist maar niet hopen. Want ik vind de linker cake veel mooier en overtuigender als de rechter. en volgens mij is de rechter de 2011 versie dus de nieuwere. Maar ja daar valt toch niet veel over te zeggen. Ik heb hem al besteld dus ik ben benieuwd en ik hoop dat er nog meer demo filmpjes van komen.

toch vind ik de burst van de rechter wel veel harder, en het goud leek ook veel breder te gaan in de lucht. ik vind hem alsnog mooi

Een aanrader voor degenen die van blauwe effecten houden!!!
Heb m mogen aanschouwen bij de demo van de rijswijkse vuurwerkhal..
Ik vond m persoonlijk wel een gouwe ouwe...

00000026.JPG

Bron: Isandra

Back
Bovenaan