Wodka Blue

Kan zijn dat bij ANO het een echt 'verse' levering was. Die kartonnen worden op de boot echt vochtig. De zon staat de hele dag op die containers, krijg je condens, etc. Als die dingen net binnenkomen moeten ze eerst tijdje drogen. Als ze

Werd laatst wel gezegd dat vocht weinig uitmaakt voor cakes maar dat valt hardstikke mee. Een vochtige cake zal het blijven doen, maar de kwaliteit varieert dan. Schoten die opeens lager afgaan, veel variatie tussen de hardheid van de knal, wisselend boeketvolume, etc. Dat soort dingen krijg je dan. :)

En inderdaad zoals Blitzz zegt: Constante kwaliteit is ook een illusie, want het is en blijft handwerk. Ik had een paar jaar geleden van Skyline ook een Supreme 36sh cake die binnen 10 seconden helemaal leeg was geschoten i.p.v. de normale 35-40 seconden, maar verder was ik de enige op de vuurwerkfora die daar last van heeft gehad. Ik had er niet mee gerommeld of wat mee gedaan, dat deed hij uit zichzelf. Maar was de Supreme over de hele levering gezien een slechte cake? Nee.

Vind de Wodka Blue zelf echt super!
Want:Ik vind de combienaties van van de boeketten echt super.
mooi blauw met goud en daar is wel iets waar ik van hou.
Vind het goud kleurtje echt heel appart en het effect blijft heel lang hangen.
Echt een topper!

Net op de demo in rijswijk gezien! moet zeggen dat hij mij zeker niet teleursteld! prachtig dat blauw.

Kijk, nou hebben we 2 pagina's gehad met negatieve berichten en dan komt zo'n filmpje van Pigi. Waarschijnlijk hebben we met zijn allen toch te vroeg geoordeeld, want ik kan niet anders zeggen dan dat hij er wat mij betreft goed uit ziet en zeker zijn 25 euro waard is.

Kijk, nou hebben we 2 pagina's gehad met negatieve berichten en dan komt zo'n filmpje van Pigi. Waarschijnlijk hebben we met zijn allen toch te vroeg geoordeeld, want ik kan niet anders zeggen dan dat hij er wat mij betreft goed uit ziet en zeker zijn 25 euro waard is.

Ben het met je eens....mits het de 2010 versie is. Daar moet nog uitsluitsel over komen! Misschien is er iemand die dit weet? We gaan hem nog op meerdere demo's zien denk ik. Maar zoals op het filmpje van Pigi te zien is, zo zou de Wodka blue moeten zijn!

Ik moet zeggen dat deze cake gister zéker beter presteerde dan in Milheeze. Hij was nu behoorlijk goed. Of hij net zo goed is als vorig jaar, daar twijfel ik over. Misschien dat er iets is ingeleverd aan boeketgrootte.
Ik vond hem gister goed. Gewoon goed, niet steengoed zoals ik hem vorig jaar vond. Omdat het (nog) niet duidelijk is of er gisteren de versie 2009 of 2010 is geschoten, én omdat de 2010 versie in Milheeze echt minder goed was, twijfel ik nog steeds of ik hem aanschaf. Het gecombineerd schieten van een Goud en een Blauwtje (beide Marijn) leveren ook goud met blauw op, met wel wat grotere boeketten en langere tijdsduur. De Wodka Blue voelt voor mij nog steeds een beetje risicovol aan.

Ach je kunt er lang en kort over zeuren, maar wacht gewoon de verschillende demo's even af...het kan best zijn dat de cake die is geschoten bij Ano net een foutje was of net anders was door een fout in China...wie zal het weten...als er meerdere filmpjes zijn dan kunnen we pas een goed oordeel geven lijkt me...

Ben zelf ook benieuwd! :D

Het gecombineerd schieten van een Goud en een Blauwtje (beide Marijn) leveren ook goud met blauw op, met wel wat grotere boeketten en langere tijdsduur. De Wodka Blue voelt voor mij nog steeds een beetje risicovol aan.

Dan ben je alleen bijna 3 x zoveel geld kwijt. Koop je 3 vodka blue's heb je ook een heel ander beeld ineens. Ik schaf hem gewoon weer aan. Vond het vorig jaar echt een goede pot en hij lijkt mij dit jaar nog helderder qua kleuren!

Voor de oplettende lezers is dit al de 2de van de 3 die goed presteerd dit jaar.
Het filmpje van Pigi en vuurwerkbieb(post 4 dec tijdens andere demo) zijn beide als vanouds te noemen! Van de laatst genoemde is de Wodka blue sowieso met nieuw label en dus de nieuwe versie. Denk dat het wel goed komt dit jaar met deze cake en dat de eerste een missertje was..

Jammer van de rook Stefan. Ik zet hem weer terug op mijn lijstje, vind hem toch wel erg mooi en heb nog niet zoveel met véél blauw :)

Ik heb met pigi deze naast de camera bekeken en ik vond deze wel mooi, maar toch minder vol dan de versie die ik vorig jaar zelf voorbij heb zien komen in de straat.

Het scheelt weliswaar niet veel, maar ik vond toch het tweede effect, die van blue met willow minder vol dan die van vorig jaar.

Ik moet toegeven dat de 2 die geschoten zijn in Tiel en Rijswijk wel weer aan de verwachtingen voldoen na de misser in Millheeze.

Na deze eerst geschrapt te hebben, komt deze er toch maar weer bij. Hij ziet er weer uit als eerst, zoals ik hem gezien heb!

Na deze eerst geschrapt te hebben, komt deze er toch maar weer bij. Hij ziet er weer uit als eerst, zoals ik hem gezien heb!

Ja ik denk dat we allemaal een beetje te zenuwachtig werden hier op het forum toen die eerste demo-filmpjes uitkwamen.
Ik kon het zelf ook niet echt geloven dat Bonfireworks zijn producten zo erg achteruit zou laten gaan.
Maar het zal wel aan de zenuwen hebben gelegen dat we zo paniekerig werden :)

Ook ik heb deze cake na de vele negatieve reacties van de demo uit Tiel met argusogen gevolgd bij de demo van de rijswijkse vuurwerkhal en ik moet eerlijk zeggen dat ik er totaal niets mis mee vond en geen verschil zag met vorig jaar en ben dus gewoon van plan om deze prachtcake er dit jaar gewoon weer bij te nemen.

Back
Bovenaan