Wodka Blue

Is het label veranderd? Op dit filmpje is hij met een blauw label te zien, terwijl hij een rood label had.

Afgaande op de films zijn de effecten gewoon zoals ze horen heartworm. Ik neem aan dat dit 2010-films zijn. Hij ziet er top uit, en dat voor zo'n lage prijs. Staat ook genoteerd :)

Dit is een demo van bonfireworks in het begin van het jaar op het strand van Scheveningen.

2010 dus

Laatst bewerkt:
Zo deze fantastiche cake ook even besteld (3x). Voor 20 euro daar kan ik hem zeker niet voor laten liggen! Wat een prachtig ding dit zeg!

Deze viel gisteren op de demo echt tegen bij de even schoten is nagenoeg alleen nog blauw te zien het goud effect is nagenoeg verdwenen,lijkt er op dat er meer is
veranderd dan alleen het label.

Deze viel gisteren op de demo echt tegen bij de even schoten is nagenoeg alleen nog blauw te zien het goud effect is nagenoeg verdwenen,lijkt er op dat er meer is
veranderd dan alleen het label.

Als dat zo is gaat ie direct van de lijst af. Ik hoop dat het een productiefout is (moet je ook niet gelukkig mee zijn). Ik hoop niet dat het met andere produkten ook zo is. Zou stom zijn. Veel mensen zijn heel erg enthousiast over Bon fireworks.

Ik kan het bovenstaande alleen maar bevestigen. Ook de inhoud van Bonfire is fors veranderd. Het blauw is nog steeds goed, maar op het goud is inderdaad veel ingeleverd. Met daarbij een mindere burst, is ook de boeketgrootte minder geworden. Erg zonde dat Bonfire de inhoud aan heeft lopen passen. Misschien begrijpelijk vanuit commercieel oogpunt, voor voor mij als freak erg zonde. Nu is het niet meer die bijzondere cake die het eerst was. Ik heb hem dan ook van mijn lijst afgehaald.

Tenzij je nog een 2009 versie kunt vinden, zou ik iedereen aanraden om eens verder te kijken. Want de Wodka Blue is niet meer wat ie geweest is.

Klinkt zo alsof je vindt dat alle Bonfire producten minder zijn geworden, maar aan de rest van je demofilmpjes zie ik gewoon dezelfde kwaliteit als vorig jaar. Bedoel je niet dat enkel/vooral deze Wodka Blue is veranderd?

Ik moet zeggen dat ik hem vorig jaar sowieso al minder sterk vond dan op de filmpjes. Hij was erg mooi, maar indrukkend niet, niet vol genoeg.

Toch had ik hem vorig jaar en die was wel degelijk een heel stuk beter dan de versie die ik gisteren in Millheeze zag.Kleinere effecten en waar zijn de gouden tails in die 2de schoten gebleven??Was alleen maar blauwe sterren.Jammer maar helaas dan gaat hij toch van mijn lijst af.

Straatfilmpje van vorig jaar:

Laatst bewerkt:
hmm ik heb deze al besteld..vind hem op die filmpjes ook niet heel slecht maar andere filmpjes zagen er inderdaad beter uit...grotere boeketten en lekker vol goud..
ik zal mijn ervaringen ook nog even posten..zal kijken of ik ook kan filmen..

Klinkt zo alsof je vindt dat alle Bonfire producten minder zijn geworden, maar aan de rest van je demofilmpjes zie ik gewoon dezelfde kwaliteit als vorig jaar. Bedoel je niet dat enkel/vooral deze Wodka Blue is veranderd?

Ik moet zeggen dat ik hem vorig jaar sowieso al minder sterk vond dan op de filmpjes. Hij was erg mooi, maar indrukkend niet, niet vol genoeg.

Ik ben van mening dat Bonfireworks nog steeds een prima collectie heeft met uitstekende producten en helemaal voor die lage prijzen
En zeker zijn niet alle producten veranderd, bovendien hebben we niet alle 32 artikelen gezien maar slechts 9.
Mijn persoonlijke mening over de producten die we gezien hebben, in cijfers uitgedrukt: Bonfireworks is van een 10 naar een 8 gegaan.

Back
Bovenaan