[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

voor alle duidelijkheid, het was hoeveel ze in voorraad hadden nu van 2013 en 2014 he. Ik neem aan dat ze in 2013 een grote voorraad hadden waarvan ze nu nog verkopen. Dus ik zou het gek vinden dat ze op dit moment nog met meer dan 200 kartons zouden zitten.Echt benieuwd naar deze

ze zijn al uitverkocht las ik :wink:
denk dat ze niet erg veel over hadden vorig jaar :)

voor alle duidelijkheid, het was hoeveel ze in voorraad hadden nu van 2013 en 2014 he. Ik neem aan dat ze in 2013 een grote voorraad hadden waarvan ze nu nog verkopen. Dus ik zou het gek vinden dat ze op dit moment nog met meer dan 200 kartons zouden zitten.Echt benieuwd naar deze
Als ik me niet vergis was de 2014 lichting nog niet in het land ten tijde van de prijsvraag. Volgens mij was het een instinkertje.
Ik ben heel benieuwd wat het antwoord is.

Als ik me niet vergis was de 2014 lichting nog niet in het land ten tijde van de prijsvraag. Volgens mij was het een instinkertje.
Ik ben heel benieuwd wat het antwoord is.

Idd zo leek mij de vraag ook het meest logisch op de moment,uit voorraad uit 2013 en 2014.Dat moet sowieso een waarde zijn voor de daadwerkelijke verkoop start en niet het aantal na een levering van vorige week ofzo lijkt mij.We zien wel ,volgens kom je met een 150-200 al een heel eind. Niet elke vestiging zal zo groot zijn ook niet en er zullen vestigingen zijn waar deze cake minder loopt ook.

Wat zijn 100 kartons !!!! 800 stuks voor al de winkels 2013 en 2014 ik heb 860 kartons misschien wel het hoogste aantal maar importeren en 100 kartonnetjes op voorraad is niet veel spannen dus alllemaal

Ik dacht dat ze stuks bedoelden, vandaar de 800. Denk nu eigenlijk dat het er iets meer zijn, maargoed.

De vraag was toch niet hoeveel ze aangekocht hadden in 2013 en 2014?
Hoeveel kartons hebben ze nog in voorraad van 2013 en 2014.Een heel verschil en het lijkt mij gek dat ze nog dat ze er nog zoveel over hebben na een seizoen.

Ben benieuwd,alles kan!
:)

Back
Bovenaan