[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

Ik had werkelijk geen idee...
Ik ben uitgegaan van 10 karton per winkel + een beetje..

276 precies.

De trend is over het algemeen 100-200...

Uitschieters naar 400 en 6-800.

Het is afwachten... Iedereen heeft een andere denkwijze. Mijn natuurkunde docent zegt altijd: Het maakt niet uit welk antwoord je geeft, als de verklaring of gedachtegang daarbij klopt dan mag ik het goedrekenen.

Dus iedereen is een winnaar!! VWC de beste! :p

Ik ben uitgegaan van onze eigen verkoopaantallen en heb verondersteld dat de gemiddelde winkel die Evolution verkoopt, iets meer verkoopt.

Kijkend naar het product en de prijs is mijn ervaring dat consumenten weinig interesse hebben in dit product. Ik denk dat wij hier maar één karton van zouden verkopen, maximaal twee. Ik heb gesteld dat de er gemiddeld circa 4 kartons (=32 stuks) per winkel verkocht worden(inclusief enkele freakbestellingen).

Dan kom je op 80 karton uit. Dan heb ik verondersteld, 1 karton extra voorraad per winkelier en nog 20 karton voor orthen zelf. Uitkomst 120 karton :)

186, geen idee waar ik moest beginnen. Ben gaan tellen wat er op een pallet past en hoeveel pallets in een container. Rekening gehouden met de overige producten en het aantal winkels aan dit antwoord gekomen. Haha waarschijnlijk veelste ver geredeneerd. Stiekem nog hoop :-).

Hahaha Clesstra, die factoren heb ik er ook allemaal bijgehaald. Zelfs de opslagcapaciteit van de bunkers van Evolution dealers opgezocht :bonk:

Haha zo heb ik niet geredeneerd.

Stiekem heb ik me een beetje door de zin: ''(hint: getal van 3 cijfers)'' laten leiden.
Ging er vanuit dat het een niet te groot getal zou zijn, omdat ze dit anders niet zouden benoemen. Rond de 100 dus ^^

Iets zei tegen mij dat het er 125 waren. Er zitten namelijk veel van in een doos, 8 stuks. dan ga je als importeur niet heel erg veel dozen van inkopen lijkt mij. Mijn beredenering was 25 stuks over van 2013 en 100 nieuwe besteld voor 2014. Ben ook benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen. :)

Ik zat op de 225. 12 karton per winkel over. 20 keer 12=1 240. En een beetje aftrek van de wat grotere winkels (Rijswijk).

ahhaah zie hier al antwoorden 240 en 250 voorbij komen, zelf had ik 249, dus zal aleen eerste prijs hebben als ie er tussen valt, toch bedankt voor zo'n geweldige actie

ahhaah zie hier al antwoorden 240 en 250 voorbij komen, zelf had ik 249, dus zal aleen eerste prijs hebben als ie er tussen valt, toch bedankt voor zo'n geweldige actie

Met de tweede of derde prijs zou ik ook tevreden zijn hoor :)

Zelf had ik 126 beredeneerd/gegokt. Ben heel benieuwd, ik ga zeker een aantal gaten in de lucht springen als ik win!

voor alle duidelijkheid, het was hoeveel ze in voorraad hadden nu van 2013 en 2014 he. Ik neem aan dat ze in 2013 een grote voorraad hadden waarvan ze nu nog verkopen. Dus ik zou het gek vinden dat ze op dit moment nog met meer dan 200 kartons zouden zitten.Echt benieuwd naar deze

Back
Bovenaan