[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

Idd ik ga volgend jaar de vragen toch ook wel rustig lezen want ze zijn soms zo simpel gemaakt dat het moeilijk word :)

Dat is precies het listige inderdaad hehe.
Er was 1 persoon die de 156 gegokt had, maar ook die vraag niet volledig heeft beantwoord.
Bij 3 mensen in totaal is de benaderingsvraag héél goed ingevuld, maar vraag 1 of 3 niet, zonde!

Er was 1 persoon die de 156 gegokt had, maar ook die vraag niet volledig heeft beantwoord.
Bij 3 mensen in totaal is de benaderingsvraag héél goed ingevuld, maar vraag 1 of 3 niet, zonde!

Dan is het wel extra zuur inderdaad...maar goed blijft een spelletje. :)

Bij deze wil ik Marchel en Vuurwerkcrew nogmaals bedanken voor deze prachtige prijs!
We hebben maximaal genoten van de prijs!
Hierbij de fotos:
2uz49p3.jpg

2m7uo9g.jpg

Ook ik wil Marchel en Vuurwerkcrew nog maar eens bedanken voor deze superprijs!

6fyr8w.jpg

Alles is gefilmd en ik zal over een tijdje alles op het forum delen.

Haha, mijn broertje en ik hadden 156 en 153, maar hadden allebei de HappY thunder Q vergeten op te schrijven bij cakes met een Y (we deden een soort van samen)...! Achteraf genoeg vuurwerk gehad (ook van Evolution), dus maakt ook niet uit!

Back
Bovenaan