[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

• Bonfireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 38 8,3%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 11 2,4%
  • China Red

Stemmen: 44 9,6%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 68 14,8%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 5 1,1%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 9 2,0%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 22 4,8%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 10 2,2%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pangu Fireworks

Stemmen: 31 6,8%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Pyro Solutions

Stemmen: 0 0,0%
  • Pyrostar [NL]

Stemmen: 2 0,4%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 19 4,1%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 105 22,9%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 9 2,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 36 7,8%
  • Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Burn It)

Stemmen: 159 34,6%
  • Welkoop Vuurwerk

• Wolff Vuurwerk

Stemmen: 145 31,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 104 22,7%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 5 1,1%

• Totaal stemmers
    459
Mijn stem gaat naar vuurwerkvisie. Dit om meerdere redenen, niet alleen omdat ze ook zonder zena iedereen weer heeft doen verbazen (misschien niet altijd positief, of wat men verwacht had) maar om zoveel nieuwe producten onder zo'n kwaliteit neer te zetten... petje af.

Jij vind de vermelding voor vuurwerk mania ook wel nodig. In deze tijd, dat vuurwerk constant onder een vergrootglas ligt toch iets nieuws op durven zetten en mensen toch ook te verbazen met wat ze op de markt brengen.. Hier ook petje af

Ik kies toch weer voor Zena vuurwerk.
De cake boxen waren weer top. Had een paar lossen cakes uit de blitz die waren top zeker de feuerblitz.
Maar met stip op 2 staat vuurwerkvisie.

Over een kleine twee weken zal dit topic sluiten en zal bekend worden wie zich beste importeur van 2015 mag noemen. Om een zo reëel mogelijk beeld te krijgen hebben we zo veel mogelijk stemmen nodig.

Nog niet gestemd ? Doe dit dan snel en ding mee voor een leuke prijs :D.

Op 1 Evolution Fireworks vanwege de showboxen! En de voortdurende ontwikkeling en nieuwe producten!
Op 2 wolff

Voor mij Wolff.

Met de Return of the Phoenix is er eindelijk een nette rauwe fluiter gekomen met dito prijs. Prima prijs-kwaliteit. Daarnaast de constante kwaliteit over een breed assortiment.

Bob 1

Wel fijn dat je vaker kunt stemmen, want jullie hebben dit jaar Vuurwerktotaal en Zena los van elkaar staan?? Heb ze beide aangevinkt én Rubro, was ook weer top!

Wel fijn dat je vaker kunt stemmen, want jullie hebben dit jaar Vuurwerktotaal en Zena los van elkaar staan?? Heb ze beide aangevinkt én Rubro, was ook weer top!

Scherp, maar logisch, want Zena valt niet meer onder Vuurwerkvisie (waar Vuurwerktotaal van is). Zie ook de berichten ervan op het forum, Zena is namelijk ondergebracht bij Lesli. :wink:

Vaker kunt stemmen, heb ik iets gemist want ik kan het niet en als het zo is dan kloot het voor geen meter.

Ik quote de startpost nogmaals;

Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je dit jaar meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

Daarnaast zijn de resultaten dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie nog meer tegen te gaan!

Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!

Je kunt dus op meerdere stemmen en dat werkt ook prima, wij zien dat velen daar dit jaar ook goed gebruik van maken. :) Je kunt je stemmen niet naderhand toevoegen of aanpassen, heb je al gestemd, dan kan het niet meer.

Zena, Vuurwerkvisie, Rubro en ook Broekhoff eens een stem gegeven!
Leuk dat je meerdere kunt kiezen!

Vuurwerkmania leuke mooie potten voor weinig vooral de geisha lijn vindt ik er uit springen

Rubro vanwege de immortol gold

Back
Bovenaan