[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

• Bonfireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 38 8,3%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 11 2,4%
  • China Red

Stemmen: 44 9,6%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 68 14,8%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 5 1,1%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 9 2,0%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 22 4,8%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 10 2,2%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pangu Fireworks

Stemmen: 31 6,8%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Pyro Solutions

Stemmen: 0 0,0%
  • Pyrostar [NL]

Stemmen: 2 0,4%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 19 4,1%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 105 22,9%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 9 2,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 36 7,8%
  • Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Burn It)

Stemmen: 159 34,6%
  • Welkoop Vuurwerk

• Wolff Vuurwerk

Stemmen: 145 31,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 104 22,7%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 5 1,1%

• Totaal stemmers
    459
ik heb zelf gestemd op rubro omdat ik vind dat hun de beste cakeboxen hebben zoals immortal gold, 4 seasons. ook hebben ze goede cakes voor een goede prijs zoals gravity,daisy beam, killer instinct en het buurt assortiment. op nummer 2 staat pangu omdat hun gewoon pracht spul hebben voor een goede prijs. en op 3 staat evolution omdat ze goede cakeboxen hebben en het 19 shots ass. en natuurlijk de happy thunder q en ik denk dat evo er alles aan doet om steeds beter te worden om een topper te worden en te blijven :)

Das een tijd geleden, maar zag de nieuwsbrief, even stemmen dus! Ik ga voor Rubro en Zena/Vuurwerkvisie (staan los??)!

Ik heb gekozen voor twee importeurs namelijk Wolff en Evolution. Wolff vanwege hun jarenlange constante kwaliteit en Evolution omdat het vernieuwend is en wat ik heb gezien gewoon super is. Ga zo door allebei!

Ook ik heb gekozen voor twee importeurs namelijk Wolff en Evolution.

Wolff vanwege hun jarenlange constante kwaliteit.
Evolution vanwege de innovaties!

Ik moet zeggen dat Evolution mij positief heeft verrast na het zien van vele nieuwjaars filmpjes. Vooral de Spectacle Show-100 en 120 zijn adembenemend, wellicht het beste wat de Nederlandse markt ooit heeft gezien.

Helaas ook wel wat missers, Violet Waterfalls hoort echt niet thuis in de fantastische Pro-Fire lijn, Snake Eyes mist een fatsoenlijke tail en Coconut Groove is verre van Coco.

Het afgelopen jaar niet veel Evolution besteld, vooral omdat China filmpjes niet vertrouw. Maar gezien het beeld wat ik heb gezien van Chry Willow, Brocade King Blue, Crackling Willows, Crown Flowers, Coco Blue en Golden Willows, kan ik niet meer om deze serie heen.

Wat ik Evolution wel zou aanraden is om niet ieder jaar te sleutelen aan de uitwerking van vrijwel ieder product. Zo lees ik dat de Spectacle Boxen hogere tubes krijgen zodat de effecten hoger komen. Een minimale verbetering wanneer het goed gaat, maar heel erg zonde als het mis gaat. Tevens hebben zoveel producten wel een 2e of een 3e versie, bijzonder onduidelijk wat je nu daadwerkelijk krijgt. Faalt een product, schrappen. Of geef een vernieuwde versie een geheel andere naam.

Ik ga voor China Red en Vuurwerkvisie op 1, gedeelde plaats, allebei een mooie prijs en kwaliteitsverhouding. Zena was gewoon weer goed, maar hopelijk meer nieuws dit jaar!

Afgelopen jaar veel Zena producten gekocht, dus echt een objectieve mening kan ik niet geven. De Zena Cakebox en de high lighter zijn nogmaals goed bevallen, de nieuwe versie van de Midnight Mania viel toch tegen. Voor het komend jaar gaan we meerdere importeurs testen, omdat er zoveel moois op de markt verkrijgbaar is...

De poll is gesloten, stemmen kan niet meer! :D

Ook dit jaar hebben jullie weer véél gestemd en door het sluiten van de resultaten en het toevoegen van extra stemmen, zien wij duidelijk een heel andere lijst dan afgelopen jaren! Het kiezen voor 1 importeur is vaak (te) moeilijk, soms wil je een andere importeur ook een stem gunnen, omdat die je positief is opgevallen afgelopen jaar. Dat zien wij goed terug in de stemmen, er is gemiddeld gezien op 1,83 importeurs gestemd, velen hebben dus gebruik gemaakt van die optie!

Om het spannend te houden, houden wij deze uitslag nog even voor ons. :) Deze week word de uitslag sowieso bekend gemaakt door een foto van de trofee te posten, nog even geduld dus! :wink:

Veel stemmers, geen resultaten te zien vooraf en de mogelijkheid om meerdere stemmen uit te brengen, alles draagt bij aan een mooie uitslag! Meerdere importeurs hebben nu veel stemmen kunnen krijgen!

De beste importeur is voor het VIERDE jaar op rij Vuurwerkvisie!

Gefeliciteerd! Een ongelooflijk resultaat, want er is veel veranderd het afgelopen jaar bij Vuurwerkvisie. Merken, labels, nieuwe producten, eerdere producten onder een nieuwe naam en blijkbaar is dat goed bevallen! Kijkend naar de top 10 van cakes en cakeboxen is Vuurwerkvisie flink vertegenwoordigd wat uiteindelijk dus terug te zien is in deze poll.

Weer een mooie top vijf dit jaar met zelfs een gedeelde 3e plek:

1. Vuurwerkvisie - 159 stemmen
  2. Wolff Vuurwerk - 145 stemmen
  3. Rubro Vuurwerk - 105 stemmen
    Zena Vuurwerk - 105 stemmen
  4. Evolution Fireworks - 68 stemmen
  5. China Red - 44 stemmen

12646654_1305106009515006_4733602979178120769_o.jpg

Volledig terrecht in mijn ogen!! Hebben al jaren het grootste aanbod in meer dan goed prijs/kwaliteit vuurwerk. Heb er zelf niet op gestemd omdat ik dit jaar wat meer diversiteit had in mijn collectie en anderen graag een stem gunde, maar Vuurwerkvisie blijft jaar op jaar presteren met goede producten voor prima prijzen! Van harte!

Gefeliciteerd Vuurwerkvisie. Inderdaad veel veranderd bij vuurwerkvisie, maar de producten die ik had presteerde super. Die HFF-lijn vind ik persoonlijk ook heel gaaf. Mooie producten voor een mooie prijs, gave labels, goed werkende website.. ik denk zeker een terecht winnaar. Ik denk een goede motivatie voor de andere importeurs om volgend jaar vuurwerkvisie eindelijk van de troon te stoten :D

Gefeliciteerd Vuurwerkvisie met de 4de op rij en ik vind het terecht ook dit jaar hadden weer super mooie produchten zoals de nieuwe line hff vuurwerk zatten mooie boxen en cake,s in

Hop dat jullie in 2016 weer voor veel mooie produchten komen :)

Gefeliciteerd!

Wel is het apart om te zien dat er een paar importeurs echt met kop en schouder uitsteken, en dat er dan een paar helemaal geen of een paar stemmen hebben.

Het was een spannende race dit jaar. Vuurwerkvisie, van harte gefeliciteerd. 4 keer op rij is toch wel erg dik hoor!

Back
Bovenaan