[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

• Bonfireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 38 8,3%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 11 2,4%
  • China Red

Stemmen: 44 9,6%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 68 14,8%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 5 1,1%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 9 2,0%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 22 4,8%
  • Marijn Vuurwerk

Stemmen: 10 2,2%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pangu Fireworks

Stemmen: 31 6,8%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Pyro Solutions

Stemmen: 0 0,0%
  • Pyrostar [NL]

Stemmen: 2 0,4%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 19 4,1%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 105 22,9%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 9 2,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 36 7,8%
  • Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Burn It)

Stemmen: 159 34,6%
  • Welkoop Vuurwerk

• Wolff Vuurwerk

Stemmen: 145 31,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 104 22,7%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 5 1,1%

• Totaal stemmers
    459
Ik heb gestemd op Chinared en op Lesli.
Waarom, wat Chinared nu doet met de vergoeding van de six best possible en hoe hard deze mensen werken om een product voor de liefhebber neer te zetten.

Lesli, is puur omdat ook deze personen achter de schermen druk bezig zijn om echt ieder jaar hun vuurwerk probeert te verbeteren en er ook echt iets aan doen.

Ik zie nu wel stemmen puur omdat ze kijken welke box ze het beste vinden. Maar daar zijn andere topics voor.

Ik vind dat in dit topic eens naar de importeur moet worden gekeken puur naar hun inzet en kwaliteit naar liefhebbers en consumenten toe.

Dan kom ik uit bij deze twee importeurs.

Ik heb gestemd op Evolution Fireworks.
Waarom? Ik heb van dichtbij kunnen zien dat Marchel zich voor 200% inzet.
Het is een nieuwe importeur met frisse ideeën.
Goed contact met liefhebbers op de fora.
Mooie producten en ik ben dan ook benieuwd naar het komende seizoen!

Wolff! Ze hadden al prachtige producten en dit jaar dan Underground met hele mooie cakes en prijzen :)

1: Wolff: vanwege de constante kwaliteit
2: Evolution: wat mij betreft een van de meest innovatieve importeurs op het moment. De evolution produkten hebben vrijwel altijd iets speciaals.

Vind het toch moeilijk kiezen tussen Wolff en Vuurwerkvisie. Heb toch gekozen voor Vuurwerkvisie veel nieuwe goede producten en veel goede en leuke actie's.

Ik heb gestemd op Wolff en Evolution. Wolff omdat zij elk jaar weer met prachtige nieuwe producten komen en zoals Heartworm al zegt de constante kwaliteit. Evo omdat wat ik gezien heb er gewoon super uitziet, en we met Marchel iemand hebben die onze wensen kan vervullen.

gekozen voor china red en rubro. China red omdat in mijn ogen de prijs/kwaliteit goed is, en omdat ze toch wel mooi en nieuw spul hebben uitgebracht.
Dit was het eerste jaar dat ik rubro had en ik was zeer te spreken over de kwaliteit van de producten.

Mijn stemmen zijn naar Wolff en China Red gegaan. Wolff omdat ik dit jaar een aantal cakes van hun had die echt gewoon hartstikke goed waren (Cruel Traction, Road Riot, Final Fate). China Red heeft ook zeker mooie cakes alleen heb ik daarom niet op hun gestemd. Had zelf de vernieuwde Six Best Possible waar ik heel benieuwd naar was, maar helaas was het een grote teleurstelling... Maar hoe ze het nu oplossen met een vergoeding is echt klasse! Hier kunnen heel wat importeurs nog wat van leren! Hulde daarvoor.

Wolff en Evolution. Wolff kan je gewoon niet onderuit, vaak zie je dat de top producten het jaar erop minder worden maar dat was bij wolff zeker niet het geval. Daarnaast Evolution, mooie nieuwe producten en oude producten die in ere zijn hersteld. Volgend jaar maar meer van Evolution aanschaffen!

mijn stem is voor China Red , alleen al door hun reactie op de six best possible...
dat is echt een uitzondering dat een fabrikant zoiets voor zijn klanten doet.

mijn stem is voor China Red , alleen al door hun reactie op de six best possible...
dat is echt een uitzondering dat een fabrikant zoiets voor zijn klanten doet.

Dat is geheel objectief? ;)

Voor mij Wolff, breed assortiment, met voor elke budget goede cakes en absoluut een aantal van de toppers in vuurwerkland komen hiervandaan.

1 Vuurwerkvisie :
Op eigen benen kwaltitatief echt heel goede nieuwe producten in de markt gezet tegen een eerlijke prijs.

2 Zena :
Constante kwaliteit, supergoede prijsstelling en echt voor ieder budget wat wils.

3 Rubro :
Rubro levert met de 4 seasons, immortal gold , killer instinct en de heavy legend lijn producten die kwalitatief constant zijn en ook een goede prijsstelling hebben.

1. Wolff
2. Rubro
3. Evolution
Lang getwijfeld, maar voor mij toch Wolff geworden. Ze hebben een prachtig assortiment en de Cruelty, Cruel Traction, Return of the Phoenix zijn mij allen niet tegengevallen. In alle prijsklasses zitten er goede producten bij! Heb getwijfeld of ik Rubro zou moeten kiezen voor hun constante kwaliteit, maar door een productiefout bij de Fatal Screamers toch voor Wolff gekozen. Op nr 3 Evolution voor mij, had er 2 producten van die prima presteerden, maar door de prijs geen nr1.

Vuurwerktotaal. De Hallucinator heeft de beste effecten die ik ooit heb gezien in een cake die ik heb afgestoken.

vuurwerktotaal, heb er 3 van ze gekocht. color change, hallucinator en freestyle titanium, alle 3 TOP cakes!! _o_

Back
Bovenaan