Arahon
VWC lid
Ik kies ook voor Wolff op nummer 1, beste prijs/kwaliteit in vrijwel ieder spectrum, mits gekocht bij de juiste dealer. Vuurwerktotaal op nummer 2, ook niet duur, maar wat minder variatie in het assortiment. Op 3 staat Cafferata. Ja, ze zijn aan de dure kant, maar het is wel top kwaliteit. Broekhoff op 4, wegens een aantal mooie producten (Osiris, Vuurwerkexpert collectie), maar helaas ook niet heel veel variatie, maar wel redelijke prijzen. Zena op 5, slechts 2 kleine producten van gehad, maar beide wel top. Moeilijk te beoordelen hoe het hele plaatje is, maar wat ik had was prima.
Onderaan bungelen voor mij: GBV-Weco, de Ferro Foxtrot was top, met een prima prijs, maar kwa assortiment was het erg matig. Veel dure producten, weinig boeiend. Evolution staat ook niet hoog bij mij. Wat ik had viel me wat tegen, en ik zie op het forum dat een select aantal producten totaal niet lijken op demo filmpjes, daar hou ik niet van. Rubro krijgt om dezelfde reden ook een plek onderin.
Onderaan bungelen voor mij: GBV-Weco, de Ferro Foxtrot was top, met een prima prijs, maar kwa assortiment was het erg matig. Veel dure producten, weinig boeiend. Evolution staat ook niet hoog bij mij. Wat ik had viel me wat tegen, en ik zie op het forum dat een select aantal producten totaal niet lijken op demo filmpjes, daar hou ik niet van. Rubro krijgt om dezelfde reden ook een plek onderin.