Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jullie hebben allemaal flink gestemd de afgelopen maand waarvoor ontzettend bedankt! Na al dat stemmen komt natuurlijk het tellen van de stemmen en controle op dubbele stemmen maar er is een winnaar uit de bus gekomen.
In de categorie Beste Fontein 2024 Is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, deFountain 999 van Wolff Vuurwerk!
Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs! De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking.
Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Fontein 2024: Reservelont
Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaars op voor meer informatie.
Tof om te zien hoeveel stemmen er zijn uitgebracht, deze poll is een blijvertje. Gefeliciteerd aan Wolff Vuurwerk!
Dikke lijst met must haves zo, persoonlijk vind ik dat in dit type product toch wel heel handig.
Hopelijk zullen we nog meer toppers krijgen de komende jaren, we hebben toch ook weer echt unieke effecten gekregen met bijvoorbeeld de Sutorobo Taki.
Blij dat ik deze fontein dit jaar in bestelling heb staan, had zelf op de Snow Crystal van WTF gestemd omdat ik die in het “echt” aanschouwd had en die van Wolff niet.
Mooie uitslag. Kan de fonteinen steeds meer waarderen. De 999 is echt een topproduct, viel erg positief op afgelopen jaarwisseling, maar ook de Sutorobo Taki was echt een topper! Handig lijstje om het eind van het jaar te bestellen . Gefeliciteerd Wolff Vuurwerk!
Gefeliciteerd Wolff/Vuurwerkland. Topfontein en ook erg goed geprijsd. Heb zelf op de Suturobo gestemd omdat ik die wat unieker vond maar ook weer veel duurder.