[WINNAAR] Beste FONTEIN van 2024!

Gefeliciteerd Wolff!

Leuke nieuwe categorie. Ik ben gek op fonteinen en was dit jaar dan ook erg te spreken over het best wel brede assortiment dat er te krijgen was. Hoop dat deze trend zich doorzet. Mijn persoonlijke favoriet was de Sutorobo Taki, maar kan mij goed vinden in de winnaar.

Ik vind de 888 mooier en daarom dit jaar (voor nu alleen) deze besteld, maar de 999 is ook echt een topper. Ben heel blij dat Wolff het assortiment heeft vereikt met deze mooie fonteinen. Een felicitatie voor deze importeur is dan ook zeker verdiend!

Dit lijstje toch maar eens erbij houden dit jaar, zitten inderdaad een paar toppers bij, die ik eigenlijk helemaal over het hoofd heb gezien afgelopen jaar! Leuke poll en natuurlijk gefeliciteerd aan Wolff!

Een groot deel van de hele top 10 had wat mij betreft kunnen winnen. Stuk voor stuk mooie fonteinen op hun eigen manier.
Gefeliciteerd Wolff. Hopelijk blijven deze fonteinen er nog even in en kunnen we wellicht nog een uitbreiding verwachten?

Mooi rijtje fonteinen, gelukkig waren ze afgelopen jaar allemaal in de collectie! Ook voor dit jaar zijn ze er allemaal alweer bij! :handsup:

• Love
Waarderingen: GMP
Back
Bovenaan