Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fonteinen blijven geweldig om te stoken en kunnen dan ook niet genoeg in de collectie zitten. Ik zou gaan voor de 999 van Wolf, echt een mega goede fontein met een goede prijs kwaliteit verhouding. Maar tog gaat mijn stem naar de Sutorobo van Vuurwerktotaal. Echt een unieke fontein, goede tijdsduur en veel mooie en verschillende effecten. Prijs is hoog, maar kwaliteit kost nou eenmaal geld.
Ik heb dit jaar gek genoeg welgeteld 2 fonteinen gehad en dat is beste weinig en waren zeker niet het beste.
Maar als ik zo af ga op de beelden kan ik alleen de Sutorobo Taki mijn stem geven.
Veel anderen fonteinen zijn alleen even oneerbiedig gezegd 'crackling raggen' en daarom blijven ze mensen bij..het was heftig en daar is niks mis mee!
Maar de Sutorobo verdiend zijn plekkie vanwege zijn sierlijkheid en elegantie. Een echt een stukje vuur(kunst)werk!