[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2024

Ik had afgelopen jaarwisseling 8 (deels kleine) compounds. Eigenlijk over alles minimaal tevreden, tot zeer goed bevallen. Voor mij sprongen er 2 echt uit:

- Extreme Mixed Caliber: heerlijk opbouwend, met mooi tempo en goede burst eindigend in die geweldige laatste cake!
- Space of Gold: 30 mm compound van Broekhoff die ik kreeg als vervanger van de Freestyle Madness. Wel iets heel anders maar toch erg genoten van deze box met gevarieerde goudeffecten en enorme spreiding.

Full Assault - Wolff Vuurwerk
Spreiding, effecten, kleuren, tempo; alles klopt gewoon. Verbluffend wat uit dit blok komt. Mijn persoonlijke favoriet.

Total Display Show 400 shots - Magnum Vuurwerk
Magnum staat garant voor spectaculair vuurwerk en deze gigantische rammer maakte ontzettend veel indruk in de straat. Wauw wauw wauw

Moeilijk!
Aantal zeer mooie gezien aflopen jaar.
Maar deze 2 zijn toch wel erg goed geweest.

1. Hardcore Helium van Rubro
Knoep harde burst en zeer degelijke spreiding, deze komt aankomend jaar in dubbel terug!

2. 1.2'' Freestyle Madness 100 van Magnum
Pracht bak met mooie tempo, dikke burst en knoeper van een spreiding.
Aflopen jaar 3x gehad en komt volgend jaar gewoon zeker weer terug.

Ik had de Sensation Nr. 2 (Nr. 1 besteld maar was niet meer op voorraad helaas..) maar was een erg vette ram bak!

Een stem voor de beste compound is eigenlijk ook lastig, want we hebben zoveel goeds te koop in NL.
Hoewel uiteindelijk niet live gezien in de straat vanwege het weer, ben ik zwaar onder de indruk van de Elegance van Riakeo, bedankt voor alle films. Die kwaliteit is absurd goed, het tempo en de opbouw klopt, dit maakt echt indruk.

Laatst bewerkt:
De dragons glow van rubro. Wat een fantastische compound is dit, Die fish mines zijn heel indrukwekkend, en natuurlijk hele mooie kleuren

Back
Bovenaan