[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

1. Immortal Gold (blijft het mooiste prachtig goud met blauwe effecten in zowel in de lucht als in de stijging)
----------------------
- Cruel Traction (super blokje voor 100 euro)
- Original topperbox (2kg 30mm heel goedkoop in de aanbieding bij zena belgie)
- Zena Cakebox (altijd leuk voor laag prijsje! bij zena belgie)
- Snow storm (niet geschoten maar volgend jaar zeker bij de collectie!)

Wat ik me wel af vraag bij deze poll... Cruel traction is erg populair omdat deze vorig jaar gewonnen heeft en ook vrij goedkoop is. Is het dan niet gewoon de populairste/gehypte wint? in plaats van de mooiste cakebox? Is het dan niet beter om een cakebox gewoon 1 keer te laten winnen?

Beste cakebox voor mij: HFF Hardstyle box

Eervolle vermelding:
Barely legal Detonation box
Katan Great momma

Toch de Transbomber.
Heb even getwijfeld over de Double Demolition, want die bracht veel voor weinig centjes. Maar ik vind dat een échte cakebox toch meer moet zijn, daarom de Transbomber

1. Cruel Traction - Wolff
2. Crackling Shape Box - Zena
3. Phantom - Royal

Verassend goed was ook de "budget" box: Monster ride van Wolff. Niet om 0.00 uur, maar wel rond 18.00 uur

1. Rubro - Blits - Transbomber
2. Rubro - Elite Brand - Event Box 4 Seasons
3. Rubro - Elite Brand - Event Immortal Gold

Ik lees dat mensen ook op boxen stemmen die ze voor freakprijzen hebben kunnen kopen. Zouden we niet moeten kijken naar de 'normale' prijzen.
Dit omdat importeurs hun producten aanprijzen met volgens fora de beste cakebox enzovoort.

Dus is het niet zo dat box 1 in de voorverkoop 75 euro is en in de gewone verkoop 150 dat de box 75 waard is maar totaal geen 150.

We hebben toch een beetje voorrang op de gewone consument en ik vind dat we deze mensen ook moeten beschermen en voorlichten aangezien boxen worden verkocht als beste op de Nederlandse fora.

Back
Bovenaan