[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Boxen van pangu waren erg goed. En betaalbaar. Welke box ik kies? Vision of exrace.
Greetzz

Sluit me hierbij aan. Pangu vind ik best ondergewaardeerd! Ik stem op de Smash Box 1 welke ik zelf had. We staken de Crual Traction daarvoor af en in mijn optiek vond ik de Smash Box 1 beter door zijn schiet tempo. Effect kwaliteit en burst waren gelijkwaardig...

Wat fijn om te lezen dat ik het gros van de genomineerde boxen in huis had :)
Ondanks dat ik de transbomber, immortal gold en spectacle 120 had.nomineer ik als nummer 1 " we own the night" van lesli. Een iets duurdere box maar hij is echt super deze moeten jullie zeker voor komend jaar onthouden.

Ik had dit jaar mijn budget bij vuurwerkmania besteed. Uit de vette deal de psycho box,rumble in the jungle, golden illusion en escape from hell voor een mooie prijs gekocht. Doordat vuurwerkmania nauwelijks gemeld werd in dit forum begon ik mij enigszins zorgen te maken of ik daar wel goed aan gedaan had, maar wat heb ik genoten van deze cakes. Alle cakes waren mooi, maar het einde van escape from hell zie ik nog steeds voor mij. In 1 woord geweldig! Mijn stem gaat dan ook uit naar escape from hell. Vuurwerkmania bedankt voor het mooie vuurwerk :p

Spectacle show 120 (visions of ecstacy).

Zouden meer importeurs zich maar net zoals evo richten op kwaliteit van boeketten, ipv kruit maximeren tot 500 gram.

Grand Pyro Show van Wolff, prijs technisch knalt hij zeker 75% van alle duurdere boxen er finaal uit.

Ik gaat voor de zena truimph.
Mooi groote boeketten met heldere kleuren. Goed tempo en lekkere burst

Germany fanstyle (katan)

heb deze nu voor het tweede jaar op rij en het was toch weer mijn meest indrukwekkende box. Kreeg hier ook de meeste reacties op en uiteraard geloofde niemand dat deze legaal was..

Moet er wel bij zeggen dat ik de Transbomber niet heb gehad.

Ik ga voor de Transbomber! Was erg gaaf!

Spectacle show 120 2015 van Evolution was ook zeker niet verkeerd. Grote boeketten, veel afwisseling en gaat lang door. Mis hier alleen een beetje tempo(wisselingen) en finale, maar zeker een aanrader.

Rubro 6 Elements blijft ook erg goed.

Ik oordeel alleen op basis van de boxen die ik had. En dan kom ik toch tot een verassende nummer 1.

Bad Ass box van VW mania!

Back
Bovenaan