[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

We hadden diverse boxen van Rubro, Vuurwerkmania en Pangu. Geen tegenvaller gehad. De omstanders vonden ze ook allemaal prachtig en terecht. een stak er toch wel bovenuit...

1. Transbomber, pure chaos!
2. Colorful City (harde burst, aparte kleuren), Rebellious Rocker (heldere kleuren en divers), Psycho (divers, leafs combi en heftige finale cake), Rumble in the Jungle (bijna de Transbomber, maar door ontbreken crackling iets minder chaos maar wel met prachtige blinkers)
3. Horn Whistlers, kwam niet helemaal uit de verf omdat ie niet lekker doorliep. Is een beetje prijzig maar als je van fluiters houdt... deze gaat door merg en been. Knoeper hard.

Van de 15 cakeboxen die we hadden won de Transbomber het!

Tempo, burst en prijs zijn allen top in deze bak en die laatste twee cakes zijn puur kippenvel.
Na twee jaar de cruel traction als topper te hebben aangeduid werd ik er deze jaarwisseling minder warm van helaas.

Zeer eervolle vermeldingen voor:
-Crackling shape box (ongelooflijk felle crackling, erg vernieuwend)
-Event box 4 seasons (al jaren erg constante kwaliteit, gegarandeerd losgaan)

Dat is een lastige keuze dit jaar, ik kies sowieso voor een box die ik zelf heb gehad. Dit jaar presteerden eigenlijk alle boxen goed.

Beste prijs/kwaliteit: Full traction (In de freakactie voor 69,- gekocht, onverwachts geweldig. Ik vond deze uitvoering zelfs beter dan de cruel traction)

Meeste spektakel: Green tail to purple star w green (Erg snel en erg mooi, prijs/kwaliteit wel wat minder)

Enorme diversiteit: bad #ss box (Geweldige kleuren, presteerde goed)

Lastig om dan een winnaar aan te wijzen. Ga ik dan voor spektakel, diversiteit of prijs/kwaliteit? Als ik mezelf de vraag stel aan welke box ik het meeste plezier heb beleefd en welke ik volgend jaar weer overweeg dan is het antwoord toch duidelijk de zeer verrassend goed presterende:

Full traction, Katan

Buiten de geweldige prijs/kwaliteitsverhouding (niet in de normale verkoop) vond ik deze gewoon echt beter dan de echte cruel traction. Vooral cake B gaf daarin de doorslag.

Er zijn ontzettend veel mooie boxen te krijgen tegenwoordig in Nederland. De kwaliteit van de boxen worden steeds beter.

Voor mij is de beste cakebox de Spectacle Show 120 van Evo. Heerlijke bak met effecten waar je U tegen zegt.

Na alle verhalen en wikken en wegen
Gekocht de transbomber staat voor mij op
Nummer 1 wat een beest was dit en wat een geweld.

En het doorlont systeem werkte perfect had het niet verwacht
Er op vertrouwd maar wat een bak zeg volgend jaar neem
Ik er 4 van

Ik ga heel apart.. maar ik ga voor de thrillseeker van fireworks for all. Wat een box!!

Het was alsof de goe 1 weer terug op de markt was.
Alle boxen van fireworks for all waren echt toppers niks anders kon er aan tippen.

De opbouw de grootte niet normaal.

Eens!!

Ik deel dezelfde mening! Heb deze boxen bij de buurman gezien en ze zijn echt indrukwekkend mooi!!

Voor mij:
Op 1 de: Thrillseeker van Fireworks for all
Op 2 de: Golden Age van Evolution
Op 3 de: Breaveheart van Fireworks for all

Transbomber zeker top.
Zena Triumph vind ik zeer zeker een goede 2de. Goede prijs, harde burst en brede effecten!

The Rage (Cruel Traction). Snoeiharde burst en dikke grote boeketten. Verder de narcotic box en event area 51 waren ook top. Voor 3 tientjes (voorverkoop)echt mooi spul, volle boeketten en lekkere burst.

Voor mij de transbomber, geweldig rambak voor een relatief zachte prijs. Na alle discussie in het topic flikt rubro het toch weer!

Back
Bovenaan