[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Zit erg te twijfelen tussen de Spectacle 100, Spectacle 120 en de Transbomber. Mijn volgorde gaat nu uit naar:
1. Spectacle 120
2. Transbomber
3. Spectacle 100

Zou iedereen er aan willen denken om duidelijk aan te geven welke cake box je het mooist vind? Er worden in veel posts meerdere boxen genoemd zonder dat duidelijk is welke je het mooist vond.

Nadat twee jaar achteraan mijn stem naar de Vuurwerkmania 1612 1,2" Spinning Tail To Multicolor 100s ging, gaat dit jaar vanwege de grote en zeer langdurig uitgevoerde gouden effecten mijn stem naar de Vuurwermania 1615 1.2” Golden Illusion Box 100s.

Met eervolle vermelding voor de Vuurwerkmania 1740 Double Demolution voor zijn prachtig uitgevoerde ronde boeketten, de Vuurwerkmania 1660 Escape From Hell 216s voor zijn variatie en de Vuurwerkmania 1612 1,2" Spinning Tail To Multicolor 100s voor de ongelooflijk dikke tails en heldere kleuren.

Ik vond de Magnus Maximus het mooiste dit jaar.

Niet spectaculair breed, niet de meeste harde burst. Maar die kleurencombi :thumbsup:

Spectacle show 120 (visions of ecstacy)

Echt absurd! Niet normaal wat een gigantische boeketten en wat een snoeiharde burst hieraf komt. Dat goud blijft maar hangen en hangen totdat het de grond raakt. Grandioos :D

Op 2: Event king crown with glitter, die was ook echt heerlijk goed na een jaartje drogen

op 3: Zena Mayhem, Pfff wat een fantastische prijs/kwaliteit verhouding voor die 45 euro dat die me gekost heeft.

Voor mij was de topper van de avond toch wel de Rumble in the Jungle van Vuurwerkmania! Grote effecten en lekker tempo.

Afgaande op wat ik zelf had:

1. Zena cakebox
2. Golden Illusion 1.2

Had deze 2 overigens voor ruwweg dezelfde prijs door korting, maar normaal is de golden illusion 40 euro duurder.

De Zena cakebox wint op variatie, tempo en effect grootte, kreeg veel gejuich vanuit de straat en ik heb ze beide op film dus kon nog even vergelijken :)

Weinig cakeboxen gehad maar ik ga voor de Double Demolition van VuurwerkMania. Een klein doosje tussen de grote jongens (Slechts 2 cakes) maar zware bursts en grote boeketten. Gezien de prijs echt heel tof.

Transbomber gun ik verder de winst. Afgaand op de beelden een bizar gave bak.

De Atmosphere van Broekhoff Crown collectie, daar valt de cruel traction bij in het niet, die had ik ook.

Back
Bovenaan