Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zit erg te twijfelen tussen de Spectacle 100, Spectacle 120 en de Transbomber. Mijn volgorde gaat nu uit naar:
1. Spectacle 120
2. Transbomber
3. Spectacle 100
Zou iedereen er aan willen denken om duidelijk aan te geven welke cake box je het mooist vind? Er worden in veel posts meerdere boxen genoemd zonder dat duidelijk is welke je het mooist vond.
Echt absurd! Niet normaal wat een gigantische boeketten en wat een snoeiharde burst hieraf komt. Dat goud blijft maar hangen en hangen totdat het de grond raakt. Grandioos
Op 2: Event king crown with glitter, die was ook echt heerlijk goed na een jaartje drogen
op 3: Zena Mayhem, Pfff wat een fantastische prijs/kwaliteit verhouding voor die 45 euro dat die me gekost heeft.
Weinig cakeboxen gehad maar ik ga voor de Double Demolition van VuurwerkMania. Een klein doosje tussen de grote jongens (Slechts 2 cakes) maar zware bursts en grote boeketten. Gezien de prijs echt heel tof.
Transbomber gun ik verder de winst. Afgaand op de beelden een bizar gave bak.