[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Het gaat uiteindelijk toch om de beste cake vind ik persoonlijk. Iets wat dit jaar een stuntartikel is hoeft volgend jaar geen stuntartikel meer te wezen. Als importeur wordt het zo wel heel makkelijk om aan een beste cake te komen wat ik persoonlijk niet helemaal eerlijk vindt.

Uiteraard gaat het om wat jij de beste cake vind. Echter, veel mensen komen bij dezelfde cake uit omdat hij overal te krijgen is, niet duur is, en goed presteert. En iedere importeur heeft wel zo'n stuntcake/cakebox. Ik heb ook iets gekozen waar nog geen enkele andere stem op gekomen is, maar dat is nu eenmaal democratie. Ik vind het eerlijk gezegd verre van oneerlijk, gezien de Hallucinator door vrijwel alle liefhebbers hier wordt gewaardeerd. En op dit forum komen toch aardig wat kenners.

Ik had voor massive gekozen denk ik als die dit jaar geleverd werd. Maar dat was niet zo. In plaats daarvan kreeg ik de hongkong van Pangu. En eerlijk is eerlijk, wat een beest was dat. Harde burst, mooie multicolor cake. En een prijs die erg goed is. Daarom: Hongkong van Pangu.

Erg lastige keuze, persoonlijk vind ik altijd dat je alleen mag stemmen op een cake die je live gezien hebt en dan steken er voor mij eigenlijk 4 bovenuit: Massive - Lion - Daisy beam - Cruelty

Mijn uiteindelijke stem gaat naar de Massive!

Over een kleine twee weken zal dit topic sluiten en zal bekend worden wat de beste CAKE van 2015 is. Om een zo reëel mogelijk beeld te krijgen hebben we zo veel mogelijk stemmen nodig.

Nog niet gestemd ? Doe dit dan snel en ding mee voor een leuke prijs :D.

Twijfels tussen de New Moon, Massive en Hallucinator. Stuk voor stuk presteerde ze top.

Toch ga ik voor de Hallucinator, deze vond ik qua prijs/kwaliteit het beste.

Voor mij de Cruelty gevolgd door de Panter. Beiden zijn beauty's.

Ook de Viking mag er wezen!

Bob1

Mijn stem gaat naar de Wall of Silver van Evolution. Ben zelf erg fan van waaiercakes en ook het publiek kon deze waarderen.

Zoveel mooier cakes gehad dit jaar. Echte toppers waren de It's Mine, Crackling Cry 2.0, Massive, Hallucinator.. Mijn stem gaat naar de Cruelty.

Lang zitten twijfelen met de Sunbeam 3 en Wall of Gold (2015) van Evolution, en de Black Light van Zena. Maar mijn uiteindelijke keuze valt toch op die geweldige zilveren zuil welke met een mooie dreun wordt gelanceerd, en welke wordt gevolgd door goede salutes.

Ik heb het over de Down Under van Marijn/MX Vuurwerk.

Eddy.

man man man, wat heb ik genoten van de Cruelty en de Joy ride (beiden van Wolff).

Prijs/kwaliteit is mijn nummer 1: Cruelty!

Back
Bovenaan