[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Pfff, deze vind ik echt heel moeilijk. Had aardig wat boxen in mijn collectie en stuk voor stuk indrukwekkend. Ik ga in dit geval voor een oude bekende en een nieuwkomer:

1. Transbomber, was mijn afsluiter en de opbouw naar cake 4 is echt heel goed met een gevulde lucht als cake 4 gaat. Ik had de 2018 versie en deze was erg goed.

2. Acatenango, de spreiding, de kleuren, de afwisseling, de boeketten wow wow wow Deze staat weer op het lijstje.

De Fiesta van Vuurwerktotaal (een 161 shotts compoundbox)

Deze compoundbox was boven verwachting goed en mooi. Tempo en grote van effecten waren super! En dat voor 39,95!

Voor mij gaat nr 1 naar de snowstorm. Nummer twee is moeilijk kiezen tussen 2 boxen waar ik tussen twijfelde. Maar dan is het toch net de lady of the night van fireworksforall geworden. Daar heeft de laatste cake een groot aandeel aan. Wat een enorme met Crackling cry gevulde lucht met echt harde klappen. Heerlijk!

Bij mijn jaarwisseling waren er twee van 1 importeur die alles er uit knalden. Tempo kleur en knal presteerden exact zoals ik had verwacht.

1. Spinnerz 2 colorz
2. Glitter willow 2 colorz

3. Colorful City
Deze box had ik niet maar na het zien op de demo weet ik dat deze net zo goed presteert als bovenstaande. Als ik hem had gehad was het een close call geweest en had ik hem mogelijk op 1 gezet. Alleen de prijs heeft me weerhouden de colorful city te kopen.

Back
Bovenaan