[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Ik ga toch voor de Transbomber, wat een bak!
Ik kan niet oordelen over de Evo Bomber, die had ik helaas niet, maar hoop lovende reacties hier.

De Transbomber van Rubro: Het publiek veert tijd op wanneer deze box de lucht in gaat. Blijft een prachtige chaos box.

Absolute topper van het jaar de Mega Willows van Evo. Niet normaal wat een geweld uit deze bak ik komt, krijg nog steeds kippenvel van het lanceer geluid. Kwamen heel veel mensen kijken toen deze bak de lucht in ging en ze gingen allemaal uit hun dak. De meesten waren er heilig van overtuigd dat het een prof blok was

Qua prijs kwaliteit vind ik The Sidewinder van Broekhoff met grote afstand het beste wat je kunt krijgen in Nederland.

Qua pure grote professionaliteit: mega willows van Evolution.

Zelfde keuze als beste cakebox 2018, de , mega Willows.

Gelet op de prijs / kwaliteit verhouding de Dragon Box 2. Niet normaal wat ze op vandaag uit 1300 gram nem weten te persen

De Mega Willows van Evolution Fireworks vond ik echt een machtig mooie bak, dikke 30mm boeketten in een shape met meerderen shoten dat is iets wat je bijna nooit tegen komt. echt een topper op het gebied van de zwaarderen boxen. De prijs daarbij was ook echt heerlijk 115,-euro is echt goed te doen en je hebt dan ook echt wat heel diks. En hoe de cakebox afschoot was ook heel mooi hele harde klappen bij het afschieten van de bombettes

Back
Bovenaan