BollePeter
VWC lid
Evolution en Pangu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En herken me ook niet in de klachten van die combi pakketten.
Zoals de dreamscape box 15, 25 of FF Boxen. Dit zijn actie,s vanuit winkelieren.
Waarin Marchel op dit Forum al heeft aangegeven dat Dealers naar voorraad etc invullen.
En dit gewoon een extra optie is voor de winkelier.
En als je als freak dag 1 gaat en aangeeft welke cakes je erin wilt hebben kan dit met regelmaat ook.
Bijzonder dat de hele crew op vuurwerktotaal stemt. Vuurwerktotaal is niet slecht, maar word echt wel afgetroefd door merken zoals evo pangu wolff. Heb heel veel langs zien komen, en twijfel om deze laatste importeurs.
Sowieso een eervolle vermelding voor broekhof, we hadden een aantal boxen van hen die niet onder deden voor de toppers van andere merken.
Mijn stem gaat toch uit naar evo als 1, de rambam 2.0 echt lekker!
De hele profire lijn stuk voor stuk toppers om van te genieten.
2 pangu, ik wijfel eigenlijk om deze boven aan te zetten. Hebben de smashboxen gezien de smash box 1 vond ik fantastisch en is dan ook voor mij de box van het jaar.
3 Wolff alles presteert gewoon lekker, de verrassing was toch wel de compound time machine gewoon een heerlijke show box.
Sowieso wat een top spul hebben we tegenwoordig, moeilijk om een keuze te maken omdat er gewoon veel goede kwaliteit is over meer merken. Vuurwerkmania noem ik ook even deze had ook prachtige boxen!