[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 1,5%
  • China Red

Stemmen: 32 3,9%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 281 34,1%
  • Fireworks for All

Stemmen: 9 1,1%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 20 2,4%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,4%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 11 1,3%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 28 3,4%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 193 23,5%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 0,7%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 8 1,0%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 249 30,3%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 42 5,1%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 111 13,5%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 36,2%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 134 16,3%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 9,7%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 1,0%

• Totaal stemmers
    823
Evolution Fireworks: nummer 1! Wat een kwaiteit en wat een variateit aan effecten! En de uitwerking subliem!

Pangu: Verdiend ook een stem, wow wat heeft onder andere de Brasilian Box mij verbaasd. Grootse effecten.

Xplode: Staat niet in de lijst maar is ook te koop bij Nederlandse zaken. Heaven Gold en de Double Deck, twee prachtige cakes!

Mijn top 3:
1. Evolution Fireworks - prachtig kwaliteitsvuurwerk. Hebben goede toppers voor de freaks, maar ook de wat minder besproken producten zijn prima voor de consument. Hebben een supergoed assortiment, goede communicatie hier. Ga vooral zo door!
2. Pangu - bijna alleen maar kwaliteit vanuit Pangu. Wat gebrekkig qua communicatie dit jaar, al heb ik gehoord dat dit komt door privé omstandigheden. Echt een steengoede importeur, die eigenlijk de 1e plek net zogoed kan overnemen van Evolution.
3. Rubro - blijft gewoon topspul hebben. Ja, ze hebben wel eens missers, maar het gros van het assortiment is gewoon pure kwaliteit. Hebben toppers die al jaren consistent presteren. Mooie boxen, goede prijs/kwaliteit.

Eervolle vermelding voor Lesli/Zena en Vuurwerkmania. Vuurwerktotaal is mij door de afgestoken en geflopte Wicked Whistle tegengevallen. Verder niet veel van gehad.

Ik ga voor Evolution. De redenen zijn als volgt:

- Eerlijke en open communicatie op zowel fora als één op één
- Geen (extreem) opgevoerde samples.
- Eerlijke prijzen voor topkwaliteit.
- Zowel freak-producten als toegankelijke items voor 'de consument'
- Innoverend (denk aan de labels van de Happy hardcore, lont-posities bij de Serenity, etc)
- Steeds betere beschikbaarheid
- Tijdige binnenkomst van de producten

Lijkt mij dat het aardig voor elkaar is zo. En nu hopen dat het Marchel niet naar zijn hoofd stijgt, en de groei niet zal leiden tot afbreuk aan bovenstaande punten.

Al jaren Vuurwerktotaal voor mij, met een speciale voorkeur voor VOLT! Alles wederom op orde, voorraad op tijd binnen, geen enkele afkeur (volgens mij?) en verwachtingen meer dan waar gemaakt!

Ook gestemd voor Evolution, Pangu en Wolff.
Simpelweg door het leveren van constante kwaliteit. Van deze 3 importeurs heb ik nog nooit missers gehad.

Mijn stemmen gaan dit jaar naar Evolution en Vuurwerktotaal.
Kwaliteit/prijs is gewoon prima van beiden en bovendien nergens problemen gehad met bestellingen.
Ook de vernieuwing in hun producten (o.a. Wicked Whistle / White Red Rebel / Serenity / Winter Night etc.) vind ik een grote plus!

Van Vuurwerkmania halve bestelling niet binnen maar ook geen enkel bericht pas toen ik in de
winkel stond 30 minuten rijden verder....

wat een onzin dat je het niet kunt zien zeg! ik ga voor vuurwerktotaal en wolf vuurwerk. ik lees hier veel over evolition, maar dat is niet eens een complete importeur, toch niet logisch om dat hier zo tussen te zitten? heeft enkel wat leuke cakes gebracht die met korting blijkbaar goed gekocht worden en daarvoor had niemand er veel van want dan is het te duur. ik had een omvallende cake en de box die ik heb besteld werd niet geleverd zeiden ze in de winkel en ik lees hier dat het afgekeurd is. noem dat maar goed. ik snap dit echt niet hoor. lees alleen maar over hun en die horen niet eens in dit rijtje.

Pangu krijgt van mij stem 1. Enorm mooie boxen. Brasilian Box, Colorful City en Garden Party 3 waren stuk voor stuk de toppers van de avond. Mooi design ook.

Evolution krijgt de 2e stem. Ik vond Pangu net iets mooier. Ik had de Snowstorm, Mayhem en Rambam 2.0. Wat een ongelofelijk mooi spul. Jammer dat de 3x heaven en happy hardcore box afgekeurd werden. Ik werd hier echter wel op tijd van op de hoogte gebracht.

Vuurwerktotaal krijgt van mij de 3 stem. Ik was erg onder de indruk van hun Volt compound boxen dit jaar. Vandaar een stem voor hun.

Mijn stem(men) gaan naar:
1. Pangu. Deze had ik vorig jaar ook al als favoriet. Dit jaar lijkt het definitief door te breken hier op het forum, en terecht. Prachtige producten tegen scherpe prijzen.
2. Evolution. Innovatie, prima communicatie hier op het forum, prachtige producten. Soms is de prijs wat hoger en daardoor niet voor ieder budget geschikt.
3. Rubro. Hele goede producten met perfecte prijs/kwaliteits verhouding. Kwaliteit bij sommige producten wel eens wat wisselend als ik alles een beetje lees.

Zowel Evolution als Pangu zijn mijn favoriet.
Evolution: kwaliteit in cakes en boxen.Ook het uiterlijk is van hoge kwaliteit.
Daarnaast is de klantvriendelijkheid en bereikbaarheid bij Evolution hoog.
Pangu:cakeboxen met mooie effecten, harde burstknallen en gegarandeerde kwaliteit.

Mijn stem is gegaan naar drie partijen....Pangu, Evolution en Vuurwerktotaal.
En dat omdat deze met kop en schouder boven de rest uitsteekt. Constante kwaliteit, grote uitwerkingen en unieke producten. Heel belangrijk ook...ze zijn betrouwbaar.

Zeker weten Vuurwerktotaal! Wat een top service, 1 artikel niet geleverd gekregen op de 29e.
Na contact met vuurwerktotaal is dit zeer goed opgelost!
Ook de kwaliteit/ prijsverhouding van de meeste artikelen zijn perfect.

wat een onzin dat je het niet kunt zien zeg! ik ga voor vuurwerktotaal en wolf vuurwerk. ik lees hier veel over evolition, maar dat is niet eens een complete importeur, toch niet logisch om dat hier zo tussen te zitten? heeft enkel wat leuke cakes gebracht die met korting blijkbaar goed gekocht worden en daarvoor had niemand er veel van want dan is het te duur. ik had een omvallende cake en de box die ik heb besteld werd niet geleverd zeiden ze in de winkel en ik lees hier dat het afgekeurd is. noem dat maar goed. ik snap dit echt niet hoor. lees alleen maar over hun en die horen niet eens in dit rijtje.

Evo geen volwaardige importeur?
Lees je eens in in het toppic. Die paar cakes zijn er 100+

Back
Bovenaan