[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 1,5%
  • China Red

Stemmen: 32 3,9%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 281 34,1%
  • Fireworks for All

Stemmen: 9 1,1%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 20 2,4%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,4%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 11 1,3%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 28 3,4%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 193 23,5%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 0,7%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 8 1,0%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 249 30,3%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 42 5,1%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 111 13,5%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 36,2%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 134 16,3%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 9,7%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 1,0%

• Totaal stemmers
    823
Voor mij evolution.
De labels vind ik schitterend en "echt vuurwerk" de uitwerking in de lucht is ook dik in orde en de communicatie van marchel hier op het forum vind ik al helemaal geweldig. Wat een passie. Ze hebben in een korte tijd een super merk de lucht in gestampt mijn complimenten.

Ik had dit jaar boxen van Evolution, Pangu, Wolff en Rubro. De boxen van Evolution waren que uitwerking het mooist dus daar gaat mijn stem naar toe.

Ook vond ik de dozen van Evolution prachtig. Dit is misschien niet het belangrijkste voor goed vuurwerk, maar toch droeg het bij aan mijn beleving. Overigens had ik geen slechte boxen dus wat betreft alleen maar lof.

Voor mij toch wel Rubro, Vuurwerk Mania en Vuurwerktotaal.

Meerdere producten van deze importeurs geschoten, leuke acties, mooie producten en prima kwaliteit prijs verhouding!

Ik mis Redwire in deze poll, in plaats daarvan heb ik maar op Lesli gestemd. De Redwire producten die ik had presteerden allemaal boven verwachting en het publiek was ook zwaar onder de indruk. Vuurwerkmania heb ik op twee gezet omdat eigenlijk alles wat ik van ze had gewoon deed wat het moest doen en de Escape from Hell was een regelrechte topper. Zena NL staat voor mij op drie, de ball rockets, crackling chry en bardarbunga waren weer top.

voor mijn op

1 . evolution , prachtige kwaliteit's producten met grootse uitwerking en gevarieerd assortiment, alles
op tijd binnen

2. wolff , al jaren zeer gevarieerd assortiment voor ieder wat wils en al jaren goede kwaliteit,
alleen sommige producten aan de prijzige kant voor wat je krijgt

3. vuurwerkmania , prachtige producten , prijs / kwaliteit prima , min punt schiet op de demo's liever
producten die echt in de buurt komen van de productie of en toe mis leidend

1. Wolff, leverde alles uit, kwaliteit was top en is altijd top en leuke nieuwe artikelen. Met stars over vienna voorop. Daarbij presteerden de Cruelty en Crueltraction ook weer top.

2. Pangu: Echt gewoon puur kwaliteit, stuk voor stuk goede cakes.

Absolute minpunten dit jaar voor Rubro en Caffareta.
Rubro leverde de helft niet of te laat uit, waardoor ik drie dagen op en neer gegaan ben voor mijn producten en op de laatste dag alsnog vervangers moest krijgen. met name hoe ze de winkeliers hebben laten staan en de gekte inleveringen is ronduit slecht.

Caffareta, Ja duur, dat wisten we al, goed was het altijd wel, maar man man man wat een bagger kwaliteit dit jaar.. Voor mij voorlopig niet weer.

Door de Volt boxen heb ik op VWT gestemd.
Wolff op twee wat betreft enkele zeer goede cakes.

Mijn stem gaat naar Evolution.

Had dit jaar 2x Mayhem Box, 1x Serenity en 1x Insane. Vond ze allemaal geweldig!

Alles ging perfect af. Geen laag knallende boeketten of slechte burst ofzo. Kwalitatief goed vuurwerk met een ruime diversiteit aan effecten. Top!

Bedankt Evo!

Pangu, Alles wat ik van Pangu had was gewoon top kwaliteit, niet alleen de uitwerking maar ook de afwerking van de cakes en boxen ziet er erg goed uit. Volgend jaar meer van Pangu.

Mijn stem gaat dit jaar maar naar 1 importeur eigenlijk.....vuurwerktotaal

Puur door het concept, de vernieuwingen en de kwaliteit die soms nog beter is dan op de importeursdemo. Ik was blij verrast! Daarnaast was de verkrijgbaarheid ook prima, qua dekking en qua voorraad wat bij andere importeurs soms nog wel een ding is gebleken.

Wij kregen diverse reacties dat het stemmen beïnvloed zou worden doordat leden posts van anderen gebruiken voor hun eigen keuzes.
Daarom hebben wij de regels in de polls iets aangepast om het beïnvloeden van elkaar tegen te gaan en een eerlijke uitslag te krijgen.

Huidige manier
Je kunt nog steeds op meerdere importeurs stemmen, en je toelichting kan je posten. Je post wordt pas getoond wanneer wij die goedkeuren.

Goedkeuren doen wij ná het sluiten van de polls, uiteraard kunnen wij backstage alle stemmen al tellen en direct de uitslag erbij plaatsen.

Blijf dus posten, maar houd er rekening mee dat je post pas in februari zichtbaar zal zijn. :)

Posts worden dus naderhand allemaal inzichtelijk voor jullie, maar op deze manier kan het niemand beïnvloeden en hopen wij tot een nóg bredere lijst van topproducten te komen met natuurlijk een winnaar.

Vuurwerktotaal persoonlijk de beste dit jaar. Bij rubro en vuurwerkmania kwam niet alles op tijd binnen of helemaal niet binnen.

Voor mij zijn Pangu en Evolution nog steeds de merken. Kwaliteit voor kwantiteit, dat is precies waar deze merken voor staan.

Back
Bovenaan