Winkels Duitsland

OKO feuerwerk is milieuvriendelijk vuurwerk uit duitsland.
wat jaren geleden waren er de OKO bollers van keller.

dit jaar gaan ze dus meer oko spullen verkopen bij de Aldi

opzich een goede ontwikkeling, maar het gaat wel erg ten koste van het effect, en dan is natuurlijk weer heel erg jammer. oordeel zelf :)

Ik had vw duitsland vrij hoog staan , maar dit jaar beetje teleurgesteld in de communicatieve service .
2018 redelijke bestelling en bij de losse verkoop ook nog 2x de auto afgevuld.
Zelfs toen nog zo eerlijk geweest om te melden dat ik 2 verschillende losse cakes had betaald ipv volle kartons die ze me voor zette .

En nu stel ik 3 vragen waarvan de eerste beantwoord werd en de rest enkel gelezen en krijg geen reactie .
Best jammer maar kom mijn geld overal kwijt he , no problem :thumbsup:

Wow die hebben een groot assortiment. Helaaas staan er geen prijzen bij ?

Als ik me het nog goed herinnerd zei die man dat ze webshob gesloten hadden omdat ze anders geen vuurwerk meer hadden voor de losse verkoop. Maar hoor van meerdere verkopers daar dat er weinig aanvoer is van nieuw vuurwerk.

hele rare vraag misschien maar welke winkels omgeving kleve en kalkar verkpen nog lady cracker matjes?
ik zoek ze voor me neefje want die vind ze leuk :p (buiten de 90sh matjes om)

hele rare vraag misschien maar welke winkels omgeving kleve en kalkar verkpen nog lady cracker matjes?
ik zoek ze voor me neefje want die vind ze leuk :p (buiten de 90sh matjes om)

Waar je die los kan halen durf ik niet te zeggen.
er zitten wel 3 pakjes in het bombette pakket van de lidl en de omlabeling bij de aldi is het de Supernova en kosten allebij 29,99 per pakket

363958_ad276bc233aa93fa2fd34168e59747ce.jpg

Welk product wil je graag zien ?
Ik zoek liever naar straatfilmpjes voor een beter beeld , en weco heeft meestal meerdere labels per product .
Ik heb de krantjes hier thuis liggen en heb de meeste al via youtube gezien....daarnaast kom ik al 15 jaar daar...ging mij puur als vraag of die uberhaupt weer online komen zoals bij lidl

Vuurwerk24,
Fireworxxx,
Toschpyro,
Tallfeuerwerk,
Roderfeuerwerk,
Feuerwerksvitrine

Verder heb ik ergens nog een kaart van maps ooit opgeslagen met veel duitse (voornamelijk supermarkten) winkels. als ik die gevonden heb, post ik die ook hier in het topic :)

Waar zit Roderfeuerwerk bij de grens? En Toschpyro? Ik zie het niet.

Hier in het zuiden krijgen we helemaal geen duitse folders meer , wat eerdere jaren wel zo was op de laatste week van het jaar .
Toen pijlen en knallers wel nog mochten kregen we zelfs een folder van een Belgische VW winkel (Mafra ofzoiets) waar gewoon nitraten en flashrollen in aangeboden werden :bonk:
Wat een zielige wereld zijn ze aan het kweken !

Hier in het zuiden krijgen we helemaal geen duitse folders meer , wat eerdere jaren wel zo was op de laatste week van het jaar .
Toen pijlen en knallers wel nog mochten kregen we zelfs een folder van een Belgische VW winkel (Mafra ofzoiets) waar gewoon nitraten en flashrollen in aangeboden werden :bonk:
ja klopt haha marfa is nu zena maasmechelen.

ja klopt haha marfa is nu zena maasmechelen.

Back
Bovenaan