[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super dat iedereen zo enthousiast is! We zijn flink aan het knallen om alles gereed te maken. We verwachten voor het volgende weekend online te zijn! :) Tot die tijd blijft de outlet uiteraard open!

Er komt nog een hele nieuwe site. Wat er nu nieuw bij gekomen is op de outlet lijkt allemaal nog op advies prijs te staan...zou nog even wachten :wink:

Er komt nog een hele nieuwe site. Wat er nu nieuw bij gekomen is op de outlet lijkt allemaal nog op advies prijs te staan...zou nog even wachten :wink:

Er staan een hoop dingen bij waarbij de prijs idd niet klopt.
Maar de prijzen van de dragon boxen zullen echt niet veel lager worden...dus meteen besteld.

Er staan een hoop dingen bij waarbij de prijs idd niet klopt.
Maar de prijzen van de dragon boxen zullen echt niet veel lager worden...dus meteen besteld.

De prijzen kloppen wel hoor! :) www.bredavuurwerk.nl is namelijk onze reguliere site. Tot nu hebben wij een outlet erop gehad en met toevoegen van nieuwe producten worden gelijk de adviesverkoopprijzen voor dit seizoen ingevuld.

Uiteraard komen op de freaksite wel de prijzen te staan die jullie willen zien! :)

Laatst bewerkt:
De site www.bredavuurwerk.nl gaan we vandaag tijdelijk offline halen om alles goed te kunnen voorbereiden. En eind oktober weer open gaan met het reguliere assortiment en voorverkoopacties.

Onze freaksite gaat deze week open! :)

Nog even geduld!

Het streven is 1 oktober. Echter moet extern ook technisch wat gereed worden gezet. Maar we zijn nu bezig met de prijzen van Broekhoff (en enkele items van Magnum!). En daar gaan jullie van smullen!

Afgelopen jaren was het wachten op Bredavuurwerk ook zeer de moeite. Hun prijzen zijn altijd super scherp.

Afgelopen jaren was het wachten op Bredavuurwerk ook zeer de moeite. Hun prijzen zijn altijd super scherp.
Inderdaad en daarnaast staat al het spul daar goed opgeslagen in een vloerverwarmde bunker waardoor al je vuurwerk netjes droog is, ook wat waard.

Dat soort kleine dingen doen het hem wel inderdaad. Dit jaar voor het eerst dat ik bij Bredavuurwerk kom. Ik hoop op een prettig bezoek, hoewel het met de coronamaatregelen vast niet veel meer dan bestelling meenemen en gaan is.

@Bredavuurwerk kunnen jullie al iets meedelen over aangepaste afhaalomstandigheden?

Weet iemand hoe het zit als ik nog wat klein spul wil bijbestellen, maar ik niet aan het te bestellen bedrag kom? Ik heb al een aardige bestelling staan, maar die lijk ik niet aan te kunnen vullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan