Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niet echt een budget ik koop gewoon wat ik echt mooi vind en op een bepaald punt zeg ik tegen mezelf dat het wel genoeg heeft gekost allemaal....
Om dan vervolgens toch niet sterk genoeg te zijn voor nog wat mooie producten :)

Vorig jaar over de €1000,-. Dit jaar stuk minder, zit nu op de €300,- en daar blijft het waarschijnlijk wel bij. PlayStation 5, nieuwe TV...😎

Ik heb dit jaar een budget van 1500.
Gelukkig doen we het sinds vorig jaar met een best grote vriendengroep. Dat iedereen er wat bij doet. 10 man ong. Die ook helemaal knettergek zijn. Vorig jaar hadden we al een bedrag wat eigenlijk gewoon asociaal is. 9k
Maar als je het dan het met 10 man deelt scheelt het wel weer. Dit jaar zou het bedrag daar denk ik ook op komen.

Teller staat nu op ongeveer 800 euries. Zal komende tijd wel tegen de 1300-1400 euro aanzitten denk ik. Helemaal precies hou ik het niet bij, gewoon nog even van genieten nu het nog kan.

Geen vast budget, ga er toch hoe dan ook altijd overheen en ook flink ook. Helemaal gek in de kop en dan toch nog ff €100 hier en €100 daar en vervolgens sta je met o&n weer te schudden hoe je het toch allemaal op moet krijgen. En vervolgens doe je het jaar erop weer precies hetzelfde :bonk:

Dit jaar helaas wat onvoorziene kosten erbij dus moet wat bezuinigen, enkele boxen en wat kleine cakes zal het worden. Wat meer richten op de budget artikelen maar daar is ook zat moois te krijgen.

werken jullie ook met een bepaald budget wat jullie willen uitgeven per shot bij een compound?

Ik hanteer zelf bijv max 1.50 per 30mm shot (uitzonderingen mogelijk)

Vorig jaar ongeveer €1200
Ik had nog het 1 en het ander over.
Dus dit jaar voor €660 besteld daar blijft het bij .

werken jullie ook met een bepaald budget wat jullie willen uitgeven per shot bij een compound?

Ik hanteer zelf bijv max 1.50 per 30mm shot (uitzonderingen mogelijk)

1,50 per shot? Volgens mij blijft er dan niet heel erg veel over wat je dan niet zou kunnen kopen. Ik hanteer zo’n max 0,75€ per shot. Al ken ook ik uitzonderingen:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan