[Winkel] Vuurwerk Maas en Waal - Beneden Leeuwen

Zojuist ook contact gehad met Maas en Waal. Had 2x de BoB besteld. Helaas niet leverbaar.
Als alternatief werd ook de Heavenly Platinum aangebonden, maar in overleg 2x de Armageddon gekozen. Netjes opgelost zo.
Netjes, wilde zelf ook voor de Triple of armageddon gaan alleen lees dat de Triple mindere kwaliteit is dan voorgaande jaren. Twijfels....

Zijn jullie allemaal gebeld, of zelf gebeld? Hier massive willows in bestelling staan maar nog niks gehoord. Betekend dat goed nieuws?!

Ik heb hier ook besteld met de nacht afhaling voor aankomende nacht. Werd net ook gebeld dat die Total Sphere van Magnum niet binnen is gekomen. Heb de Amazing Rainbow van Vuurwerktoppers als alternatief aangeboden gekregen.

Haha tuurlijk. Ik dacht voor de Bob de volgende met wat bijbetalen:
Rave Nation 190,-
Crackling Experience 180,-

Vervanger Big Willow uitgaande van gangbare prijs (200,-):
Magnificent! 190,-

Daarnaast had ik de volgende producten geselecteerd die eventueel gecombineerd kunnen worden:
Rave Nation 190,-
Crackling Experience 180,-
Blinking fermate 120,-
W-triple layer 140,-
Chain Reaction 150,-
The big final 175,-

Mijn eerste ingeving was de Triple X of de Armageddon maar gezien de reacties van de laatste video's op de Triple X vind ik dat een te groot risico.

Haha het valt te proberen. Een box bestellen voor 80 euro en dan een vervanger willen van 190,-
Wat zijn we toch lekkere hollanders.....
Magnificent is ook te koop geweest voor iets boven de 100 euro, dus zo raar vind ik dat niet
Wel aanbiedingsprijs vergelijken met aanbiedingsprijs ;-)

Mooi ding die Magnificent, lijkt mij prima vervanger voor mijn Massive Willows.

Back
Bovenaan