Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
13.00hNou zit nog dicht. Hoe laat zou die open gaan dan?
Mwah.. Katan specials voor 75€ en de German Fanstyle voor 125€. Voor de rest niet veel soeps gezien. Maar ieder zijn ding natuurlijkThanks voor het doorgeven! Waren de uitverkoop items nog de moeite waard?
Ik ben net in de winkel geweest. Zowel de Massive Willows als de Beast of Burden zullen waarschijnlijk niet geleverd worden. De winkel wacht nog op een reactie van de importeur en verwacht morgen duidelijkheid. Als de producten niet leverbaar zijn, neemt de winkel telefonisch contact op met iedereen om een passend alternatief aan te bieden. Over dat alternatief kon de medewerker op dit moment nog niets zeggen.
Het was toch geen afkeur? Of komen ze gewoon te laat binnen.Ik ben net in de winkel geweest. Zowel de Massive Willows als de Beast of Burden zullen waarschijnlijk niet geleverd worden. De winkel wacht nog op een reactie van de importeur en verwacht morgen duidelijkheid. Als de producten niet leverbaar zijn, neemt de winkel telefonisch contact op met iedereen om een passend alternatief aan te bieden. Over dat alternatief kon de medewerker op dit moment nog niets zeggen.
Ik ben net in de winkel geweest. Zowel de Massive Willows als de Beast of Burden zullen waarschijnlijk niet geleverd worden. De winkel wacht nog op een reactie van de importeur en verwacht morgen duidelijkheid. Als de producten niet leverbaar zijn, neemt de winkel telefonisch contact op met iedereen om een passend alternatief aan te bieden. Over dat alternatief kon de medewerker op dit moment nog niets zeggen.
Nice, Specials voor 75 wel interessant! Echt alleen in de winkel te bestellen?Mwah.. Katan specials voor 75€ en de German Fanstyle voor 125€. Voor de rest niet veel soeps gezien. Maar ieder zijn ding natuurlijk![]()
Ja alleen in de winkelNice, Specials voor 75 wel interessant! Echt alleen in de winkel te bestellen?