[Winkel] Vuurwerk Maas en Waal - Beneden Leeuwen

Wauw, die is wel heel netjes voor 240 dan.
Goede ruil! Ik ben idd ook getuige geweest van aantal klanten waar die e.e.a. moest oplossen, het werd bijna grappig als je wat langer stond te wachten en je de volgende vervanger over de toonbank zag gaan. 😋 Hij heeft zich toch goed geprofileerd op deze manier, want ik ga deze winkel ook zeker in de gaten houden volgend jaar!

Haha jawel he, ik zag hem staan in de outlet bij ze, trouwens heel veel katan spul nog daar! Ja klopt je moet er wel vindingrijk voor zijn en een goed hart hebben. Een andere winkelier koos juist voor geldteruggave, omdat ie zelf (denk ik) geen zin had om vervangers te bespreken. Enige nadeel is dat het daardoor wel langer duurde. Maargoed, al met al wel goed opgelost, voor vele hier wel als ik het goed lees.

Hier net van terug. Hele aardige man Theo.

Ikzelf had 2x de Massive Willows besteld en heb gekozen voor de German Fan Style (Katan) en Oversized (Cafferata) als vervangers.

Voor de BoB toch maar voor de Armageddon gegaan.

Maas en Waal hebben echt wel top service geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Niets dan hulde voor deze winkel.
Had 3 massive x willow in bestelling staan en heb er 1! geleverd gekregen, heel blij mee. Vervangers waren golden willow en ti flower wave. Super geregeld allemaal en ga de site zeker in de gaten houden volgend jaar.

Ik had geen massive willows besteld maar zat dit topic wel te volgen toen duidelijk werd dat ze niet geleverd gingen worden. Het kon 2 kanten op gaan maar ik ben stiekem toch wel verrast hoe positief dit wordt opgepakt door deze winkel. Allemaal prachtige vervangers voor dus een mooie prijs. Complimenten hoor!

Ben ook net terug. Best leuk zaakje! Wij hadden voor onze twee massive willows een platinum sensation gekozen en W-triple layer.
De platinum sensation bleek er uiteindelijk ook niet te zijn. Welke 30mm bak er dan wel was konden ze ook niet specifiek zeggen. Ik zag ook ineens allemaal boxen voorbij komen die ik niet eerder op hun website heb zien staan zoals de 1.2 Dictator Domination en 1.2 Golden Willow. Heb uiteindelijk die laatste gekozen als vervanger omdat ik geen zin had later nog een keer terug te moeten. Voor mijn freestyle madness mijn geld terug gevraagd. Hopelijk maken ze dat snel over..

Alle lof voor de mensen hier. Ze wilde de platinum sensation zelfs komen brengen komende verkoopdagen. Had ergens ook wel heel erg medelijden. Geen idee hoe het kan dat je leveringen zo slecht zijn maar ze proberen het echt iedereen naar de zin te maken. Zo erg dat ik mij bijna afvraag of het geen voorraadproblemen oplevert voor de volgende dagen..

Al met al denk ik dat ik er wel nog een keer zou bestellen. Ze hebben tot gisteren eigenlijk hele scherpe prijzen gehad en gooi deze situatie maar op pech.
Welke cake kreeg je gratis bij de bestelling?

Vandaag langs geweest en toch de massive willows meegekregen👌🏻. Heroes set was er niet en met iets bijbetalen de final city set meegenomen. Voor de Bob 1.2 ti flower wave en de 1.2 golden willow. Top opgelost zo👍🏻

Back
Bovenaan