Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Netjes, wilde zelf ook voor de Triple of armageddon gaan alleen lees dat de Triple mindere kwaliteit is dan voorgaande jaren. Twijfels....Zojuist ook contact gehad met Maas en Waal. Had 2x de BoB besteld. Helaas niet leverbaar.
Als alternatief werd ook de Heavenly Platinum aangebonden, maar in overleg 2x de Armageddon gekozen. Netjes opgelost zo.
Nee nog niet gebeld, zit met smart te wachten. Heb daar de Bob en massive willows o.a. in bestelling staan.Zijn jullie allemaal gebeld, of zelf gebeld? Hier massive willows in bestelling staan maar nog niks gehoord. Betekend dat goed nieuws?!
Zijn jullie allemaal gebeld, of zelf gebeld? Hier massive willows in bestelling staan maar nog niks gehoord. Betekend dat goed nieuws?!
Nee nog niet gebeld, zit met smart te wachten. Heb daar de Bob en massive willows o.a. in bestelling staan.
Nee nog niet helaas. Ik heb mijn bestelling voor de 31ste staan dus zal wel onderaan de lijst staan. SpannendBen jij al gebeld?
Ja dat zou ook nog is goed kunnen! Zit bij de middagploeg inderdaad.Geen bericht is goed bericht! Kan zijn dat ze ze later nog wel binnen krijgen natuurlijk.
Ben heel benieuwd wat je mee gaat krijgen @Leendert97. Ik heb ondertussen alvast een lijstje gemaakt met eventueel vervangers die ik zou willen voorstellen.Ik ook nog niks gehoord en heb de Massive Willows besteld voor 28e van 09:00-12:00
Ben benieuwd naar je lijstje. Zou je deze misschien willen delen? Misschien zit er nog inspiratie tussenBen heel benieuwd wat je mee gaat krijgen @Leendert97. Ik heb ondertussen alvast een lijstje gemaakt met eventueel vervangers die ik zou willen voorstellen.
Slim, ik heb ook al een beetje zitten kijken, maar nog niks concreets gevonden. Wat heb jij opgeschreven?Ben heel benieuwd wat je mee gaat krijgen @Leendert97. Ik heb ondertussen alvast een lijstje gemaakt met eventueel vervangers die ik zou willen voorstellen.
Magnificent is ook te koop geweest voor iets boven de 100 euro, dus zo raar vind ik dat nietHaha het valt te proberen. Een box bestellen voor 80 euro en dan een vervanger willen van 190,-
Wat zijn we toch lekkere hollanders.....