[Winkel] Vuurwerk Maas en Waal - Beneden Leeuwen

Fermata is in mijn ogen een matige vervanger. Qua bedrag dat ze de massive hebben verkocht wel maar ik verwacht een gelijkwaardig product qua uitwerking of ben ik hier de enige in?
Eens, Fermata is toch wel slagje minder dus berichtje ff aangepast ;)

Verwacht zeker een minimaal gelijkwaardige vervanger! Min. 2KG NEM en rond de 162 schoten.

Het zou mij eerlijk gezegd wel (positief) verbazen als ze een gelijkwaardige vervanger uitgeven op het gebied van effecten/shots/kruid etc. dan op prijs. Bedoel we hebben er €80,- voor betaald, maar laten we het hopen! :)

Theo wist zelf nog niet wat de vervanger voor de MW gaat worden . Hij zegt dat hij hoopt morgen antwoord te krijgen van Mania wat de vervanger gaat worden. Hij verwacht zelf helemaal geen MW geleverd te krijgen.

Theo wist zelf nog niet wat de vervanger voor de MW gaat worden . Hij zegt dat hij hoopt morgen antwoord te krijgen van Mania wat de vervanger gaat worden. Hij verwacht zelf helemaal geen MW geleverd te krijgen.
Erg vervelend voor de winkel natuurlijk, kost ze veel tijd zo'n grapje. Leveranciers zeggen gewoon je krijgt niks en de vuurwerkverkoper mag het oplossen.
Voor die 80 euro verwacht ik geen 2kg kruit en 160sh.
Ben je het niet eens met de vervanger vraag gewoon je geld terug. Winkelier is namelijk niet verplicht om je een vervanger aan te bieden, die mogen ook beslissen om je geld terug te geven.

Ja dat is zeker vervelend, alleen wel het risico van het vak natuurlijk. Als de vervanger minder is dan wil ik inderdaad mijn geld terug. Daarbij is 80 euro erg goedkoop maar gekocht voor de uitwerking en als vervanger verwacht ik iets vergelijkbaars. Heb ze al eerder een mail gestuurd over het heroes assortiment maar nooit reactie gehad…

Ze hadden ook de Katan special 400 staan bij Maas en Waal als t goed is. Misschien is dat een optie als je een grote bak zoekt

Back
Bovenaan