Leendert97
VWC lid
Waar hopen jullie op m.b.t. vervanger voor de Massive Willows?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Platinum sensation of temptation willow met evt bijbetalingWaar hopen jullie op m.b.t. vervanger voor de Massive Willows?
Denk zelf evt aan de Blinking Fermata?
Fermata is in mijn ogen een matige vervanger. Qua bedrag dat ze de massive hebben verkocht wel maar ik verwacht een gelijkwaardig product qua uitwerking of ben ik hier de enige in?Waar hopen jullie op m.b.t. vervanger voor de Massive Willows?
Eens, Fermata is toch wel slagje minder dus berichtje ff aangepastFermata is in mijn ogen een matige vervanger. Qua bedrag dat ze de massive hebben verkocht wel maar ik verwacht een gelijkwaardig product qua uitwerking of ben ik hier de enige in?
Dat is wel 600 gram kruit en 62 schoten minder...Zal de multicolor palms wel worden denk ik.
Erg vervelend voor de winkel natuurlijk, kost ze veel tijd zo'n grapje. Leveranciers zeggen gewoon je krijgt niks en de vuurwerkverkoper mag het oplossen.Theo wist zelf nog niet wat de vervanger voor de MW gaat worden . Hij zegt dat hij hoopt morgen antwoord te krijgen van Mania wat de vervanger gaat worden. Hij verwacht zelf helemaal geen MW geleverd te krijgen.
En nog steeds erg goedkoop voor 80 euro. Dan vraag je je geld toch terug.Dat is wel 600 gram kruit en 62 schoten minder...
Ik wel, dat heb ik namelijk besteld en betaald!Voor die 80 euro verwacht ik geen 2kg kruit en 160sh.
80 euro retour kan altijdIk wel, dat heb ik namelijk besteld en betaald!
Je hebt wel gelijk m.b.t.mogelijkheid tot geld terug i.p.v. vervanger.
Wil de Blitz Bomber er wel voor hebben! Maar die hebben ze volgens mij niet
Zou mooi zijn als die morgen wel bij de levering zitWil de Blitz Bomber er wel voor hebben! Maar die hebben ze volgens mij niet