Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[WINACTIE] Win een Astronaut poster! - WINNAARS BEKEND
Heel vet! Deze komt op de kamer van mijn zoontje te hangen, naast zijn UFO die het plafond verlicht met een maan en sterren. Hij is helemaal weg van de ruimte en natuurlijk heeft die poster ook opvoedkundige waarde: dat stukje nostalgie moet van generatie op generatie worden doorgegeven.
Op mijn kantoor. Als het dan even niet wil heb ik een goede reminder om toch weer een glimlach op mijn gezicht te toveren en te denken aan de goede dingen in het leven
"Vulcan in de boom, Vulcan in de kast.... nu nog maar even een mooie poster van Vulcan aan de wand, maar te hopen dat het past! Maar waar dan zult u zich afvragen... In mijn kamer met steeds meer nostalgie van vroeger!!!
Vroeger zoveel astronauten van Schuurmans Leeuwarden afgestoken, niks bewaard. Nu Vulcan ze weer in productie heeft laten nemen slaat mijn hart weer een stukje over!!! Hemels!!!