[WINACTIE] Win een Astronaut poster! - WINNAARS BEKEND

In mijn circustent, naast het Studio-100 logo. OF weet je, misschien hang ik hem er wel juist overheen. Stoor me altijd flink aan dat lelijke logo... :rolleyes:

Ik ga deze poster ophangen in het lokaal van mijn wiskunde leraar, hij houdt erg van vuurwerk dus dit is wel mooi iets voor hem ( ik hou er natuurlijk ook van maar dan kan ik er naar kijken als ik bij wiskunde ben)

Als ik deze win gaat deze ingelijst aan de muur, op mijn slaapkamer natuurlijk, naast de dummys ;)

Ik ga deze super mooie poster bij mijn zoontje van 6 op zijn kamer hangen. Hij is gek op de ruimte en vuurwerk tegelijk...Super gaaf een stukje nostalgie!!!

Erg leuke actie! Dankjewel.....

Op zolder in de mancave/gamekamer. Geeft een mooie variatie tussen alle gameposters. Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen doorhebben dat hij daar eigenlijk een klein beetje uit de toon valt.

Stiekem een guilty pleasure :)

Dit is puur sentiment, blaren op mijn duim gehad tijdens het wegwerken van ontelbare sloffen van deze jongens. Met dat halfzure smaakje van kruit, prachtig toch.

Als herinnering aan die mooie tijden komt deze megacult poster op mijn kantoor te hangen. Als het dan even tegenzit hoef ik alleen maar naar die plaat te kijken en voel ik me weer top! En als het niet tegenzit en er naar kijk voel je je nog beter natuurlijk ;-)

Gaaf! Deze poster zou mee gaan naar het werk en een plek op mijn kantoor krijgen, ik zit er vaak en kan wel zo'n mooi uitzicht gebruiken :D

Back
Bovenaan