[WINACTIE] Win een Astronaut poster! - WINNAARS BEKEND

15804030286912395788551708528279.jpg
Kom ik thuis, komen de buren met deze koker aan zetten. Nu een poster gekregen eten zonder kreuken! Echt super bedankt voor de moeite VWC en Vulcan!!

Alleen heb ik nu een poster over. Weliswaar met een aantal kreuken maar ik denk dat ik iemand er erg blij mee kan maken. Degene die me het eerst een berichtje stuurt mag hem hebben! :)

Top om te horen. Veel plezier ermee! Ook tof dat je nog een ander lid blij hebt kunnen maken met de andere versie.

Joepie ... hier ook weer binnen!

Kwam er met toeval achter, stond wederom weer buiten naast de container zonder melding (briefje)
Gelukkig dubbel verpakt...

heb nu 1 over welke weg mag! Enigszins gekreukt, PB me maar....
Omgeving Groningen/Drenthe

Joepie ... hier ook weer binnen!

Kwam er met toeval achter, stond wederom weer buiten naast de container zonder melding (briefje)
Gelukkig dubbel verpakt...

heb nu 1 over welke weg mag! Enigszins gekreukt, PB me maar....
Omgeving Groningen/Drenthe

pb gestuurd :)

Had hem maar laten reproduceren bij Canon ofzo, had je er veel meer mensen blij mee kunnen maken!
En een paar eurootjes kunnen verdienen, want de echte pyros betalen er graag een bedragje voor :-)

Had hem maar laten reproduceren bij Canon ofzo, had je er veel meer mensen blij mee kunnen maken!
En een paar eurootjes kunnen verdienen, want de echte pyros betalen er graag een bedragje voor :-)

mooie gedachte, iets met auteursrecht!
Maar wil mijn poster (heb er nu 2), best ruilen tegen wat anders. PB me maar...

Back
Bovenaan