Sorry hoor, maar ik vind je een beetje heftig reageren op anderen hun antwoorden. Of antwoorden van anderen nu goed of niet goed zijn, maak je daar niet zo druk om man✌�� Misschien worden sommige vragen wel bij anderen verkeerd begrepen en denken we bij het lezen van het juiste antwoord, natuurlijk! Dat kan gebeuren toch? Maar bovenal, laten we de lol en plezier erin houden en genieten van de prijsvragen en de spanning of je gewonnen hebt of niet������ i.p.v. Je druk te maken om antwoorden van anderen. Oké?
Ik maak me ook niet druk

Vind alleen deze discussie een beetje doelloos, mensen posten hier hun antwoorden en delen die zodat ze eventueel hun antwoorden kunnen vergelijken of feedback willen. Waarom je antwoorden hier neerkwakken als een mening van een ander over jou antwoorden niet gewenst is....
Jullie vatten mijn goed bedoelde commentaar totaal verkeerd op. Waarom maken jullie je eigenlijk zo druk over mijn mening?
Graag een modje die hier in kan grijpen aangezien deze discussie en beschuldigingen nergens op slaan en ik blijkbaar mijn mening moet verdedigen of verantwoorden.