[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

1 Ruthless
2 Sick nation
3 1.2'' titanium brocade to blue
4 Partyraiser vuurwerk
5 century box
6 Air max
7 Rocket science
8 One loud cloud

Waren mijn antwoorden. 1 had ik lang getwijfeld over agressive en ruthless aangezien allebei niet letterlijk de eerste vraag beantwoorden. Toch voor ruthless gekozen kijkende naar het label

Leuk al die verschillende antwoorden, overal is wel wat voor te zeggen het is maar net hoe ver je doordenkt. Ik had ook het meest genoemde rijtje Agressive-Sick nation-titanium brocade to blue-Partyraiser-Century box-Air max-rocket science. Alleen ik had bij 8 de Decibull Thunderbox.
Dropbox.. Keiharde heavy metal.. Een thunderbox! Daarnaast is Thunderbox een heavy metal band

3. Dit flowerbed heeft een VWC-crewlid in zich.
Ik heb gekozen voor: Distractor Box. De naam van VWC-crewlid Torr zit als het ware letterlijk in de naam van het product.

Daarnaast is de vertaling van distractor natuurlijk afleider. Het woord leider zit in deze vertaling. Een VWC-lid is een leider van het forum/forumleider.

:p

Torr is met tweemaal een "r", Distractor Box met slechts eenmaal een "r".

:wink:

Gelet op de opdracht en verdere verduidelijking elders in het topic is overduidelijk gemaakt dat de antwoorden in de productnamen gezocht moeten worden en omschrijven en labels er voor de oplossing niet toe doen:

...cryptische omschrijvingen van productnamen...

Het zit sowieso in de naam van het te bestellen item, niet in beschrijvingen.

Verdere opdrachtomschrijving maakte duidelijk in welke categorieën de producten gezocht moesten worden.

1. Deze cake...
2. ...
3. Dit flowerbed...
4. Deze box...
5. ...de box...
6. ...
7. Deze vuurpijlenaanbieding...
8. ...

Dat maakt dat ik tot onderstaande antwoorden ben gekomen en eigenlijk ook geen andere antwoordmogelijkheden zie:

1.) Agressive
2.) Sick Nation
3.) 1,2" Titanium Brocade 2 Blue
4.) Partyraiser
5.) Century Box
6.) Air Max
7.) Rocket Science
8.) One Loud Cloud

Gelet op de opdracht en verdere verduidelijking elders in het topic is overduidelijk gemaakt dat de antwoorden in de productnamen gezocht moeten worden en omschrijven en labels er voor de oplossing niet toe doen:

Verdere opdrachtomschrijving maakte duidelijk in welke categorieën de producten gezocht moesten worden.

Dat maakt dat ik tot onderstaande antwoorden ben gekomen en eigenlijk ook geen andere antwoordmogelijkheden zie:

1.) Agressive
2.) Sick Nation
3.) 1,2" Titanium Brocade 2 Blue
4.) Partyraiser
5.) Century Box
6.) Air Max
7.) Rocket Science
8.) One Loud Cloud

Great minds.....

Ik denk dat de mods iedereen vraag 3 zou moeten goedkeuren omdat het niet fair zou zijn voor de mensen die later hebben ingestuurd dan de mensen die eerder hadden ingestuurd en waarvan deze vraag voor hen niet meetelt. Want wie zegt dat deze mensen na aanpassing de vraag wel goed zou hebben gemaakt? Dus beste mods, graag vraag 3 dan voor iedereen laten tellen s.v.p.

Ik denk dat de mods iedereen vraag 3 zou moeten goedkeuren omdat het niet fair zou zijn voor de mensen die later hebben ingestuurd dan de mensen die eerder hadden ingestuurd en waarvan deze vraag voor hen niet meetelt. Want wie zegt dat deze mensen na aanpassing de vraag wel goed zou hebben gemaakt? Dus beste mods, graag vraag 3 dan voor iedereen laten tellen s.v.p.

Laat me raden, jij had hem fout? :p

Ze hebben het vrij snel gecorrigeerd dus zoveel inzendingen zijn er waarschijnlijk niet voor de aanpassing, dus die hebben gewoon geluk. De rest moet gewoon de vraag goed hebben vind ik, anders wordt het wel heel makkelijk :)

Laatst bewerkt:
Laat me raden, jij had hem fout?

Ze hebben het vrij snel gecorigeerd dus zoveel inzendingen zijn er waarschijnlijk niet voor de aanpassing, dus die hebben gewoon geluk. De rest moet gewoon de vraag goed hebben

Hoezo geluk? Ik had hem voor de aanpassing ingezonden en nog steeds goed :cool:

Maar heb dan wel weer 2 andere vragen fout... :frusty:

Laat me raden, jij had hem fout?

Ze hebben het vrij snel gecorigeerd dus zoveel inzendingen zijn er waarschijnlijk niet voor de aanpassing, dus die hebben gewoon geluk. De rest moet gewoon de vraag goed hebben

Ik vraag me oprecht af waarom je iedereen hier steeds op zijn/haar "fout" loopt te wijzen.. Je begrijpt wel dat je hier met meerdere freaks bent die deze cake allemaal maar wat graag willen winnen? Iedereen heeft hier tijd in gestoken en verdedigd logischerwijs zijn standpunt. Het is niet aan jou om te oordelen over wat goed of fout is, dat doen de mods/jury wel. :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik vraag me oprecht af waarom je iedereen hier steeds op zijn/haar "fout" loopt te wijzen.. Je begrijpt wel dat je hier met meerdere freaks bent die deze cake allemaal maar wat graag willen winnen? Iedereen heeft hier tijd in gestoken en verdedigd logischerwijs zijn standpunt. Het is niet aan jou om te oordelen over wat goed of fout is, dat doen de mods/jury wel. :thumbup:

Hoho ik heb hier 2 keer iemand proberen te corrigeren omdat de regels vrij duidelijk daarin waren en dat heeft niks te maken met het anders interpreteren van cryptische vragen, al vind ik sommige antwoorden gewoon duidelijk fout en mag ik mijn mening daar ook gewoon over uiten lijkt mij.
Maar kritiek hebben op iemand die automatische een goed antwoord wil mag niet volgens jou?

En het uitleggen van duidelijke regels ook niet? Ben jij dan wel van de organisatie hier? Beetje hypocriet vind ik dat.

Hoho ik heb hier 2 keer iemand proberen te corrigeren omdat de regels vrij duidelijk daarin waren en dat heeft niks te maken met het anders interpreteren van cryptische vragen, al vind ik sommige antwoorden gewoon duidelijk fout en mag ik mijn mening daar ook gewoon over uiten lijkt mij.
Maar kritiek hebben op iemand die automatische een goed antwoord wil mag niet volgens jou?

En het uitleggen van duidelijke regels ook niet? Ben jij dan wel van de organisatie hier? Beetje hypocriet vind ik dat.

Het feit dat jij andermans beredenering bestempeld als fout zonder dat de uitslag reeds bekend is vind ik eerder hypocriet. Het komt een beetje over alsof je alleen vanuit eigenbelang oordeelt, minder concurrentie is immers meer winkans voor jou.

Iedereen heeft op zijn manier een "goed" antwoord ingevuld, en ja het een klinkt logischer als het ander, maar het is altijd nog aan de jury/mods om hierover te oordelen.
Ik heb bijvoorbeeld een aantal antwoorden voorbij zien komen die op hun eigen manier ook weer vrij "logisch" klonken. Laten we dus eerst maar eens afwachten hoe ze dit gaan beoordelen voordat wij erover gaan discussiëren, fijne avond! :biertje:

Antwoorden goed of fout keuren is een taak van de mods/jury en een discussie daarover voeren is helemaal niet nodig. Natuurlijk willen we allemaal dolgraag een cake winnen en iedereen steekt er tijd in. Wel is het leuk om de verschillende antwoorden te zien met bijhorende beredenering, zo snap ik waarom de keuze is gemaakt voor een antwoord, soms ver gezocht en ook weer geniaal bedacht. Ik heb zelf ook voor de fun de antwoorden op papier gezet (mag uiteraard niet meedoen), maar beleef er alsnog veel plezier aan om te puzzelen.

Het feit dat jij andermans beredenering bestempeld als fout zonder dat de uitslag reeds bekend is vind ik eerder hypocriet. Het komt een beetje over alsof je alleen vanuit eigenbelang oordeelt, minder concurrentie is immers meer winkans voor jou.

Iedereen heeft op zijn manier een "goed" antwoord ingevuld, en ja het een klinkt logischer als het ander, maar het is altijd nog aan de jury/mods om hierover te oordelen.
Ik heb bijvoorbeeld een aantal antwoorden voorbij zien komen die op hun eigen manier ook weer vrij "logisch" klonken. Laten we dus eerst maar eens afwachten hoe ze dit gaan beoordelen voordat wij erover gaan discussiëren, fijne avond! :biertje:

Is nogal een verschil tussen verschillende "goede" antwoorden en antwoorden zoals gewoon de naam van een vwc crew lid of de naam gebruiken van een gewoon vwc lid ipv een crew lid. Die antwoorden zijn gewoon duidelijk fout. Dus daar ben ik prima in staat om over te oordelen. En ikMag hier dan ook prima mijn mening over laten weten. Dat jij dat niet zint is dan jou probleem, die mensen waarop ik reageer hebben helemaal niet u gevraagd om hun keuze te verdedigen.
Dus ja hypocriet omdat jij nu gaat uitmaken wat ik wel en niet mag zeggen over iemand anders zijn keuze en eventuele fouten die ze hebben gemaakt aan diegene uitleggen.

Wellicht ben je gefrustreerd omdat je een verkeerd antwoord hebt gestuurd maargoed dat hoef je nu niet op mij uit te halen.

Ik vind het jammer dat je het nodig vind om deze discussie zo te voeren terwijl er gewoon een gezonde discussie gaande was over de verschillende antwoorden die iedereen heeft opgegeven.

Maargoed laten we het hier gezellig houden en wachten op de uitslag.

Is nogal een verschil tussen verschillende "goede" antwoorden en antwoorden zoals gewoon de naam van een vwc crew lid of de naam gebruiken van een gewoon vwc lid ipv een crew lid. Dus daar ben ik prima in staat om over te oordelen. En ikMag hier dan ook prima mijn mening over laten weten. Dat jij dat niet zint is dan jou probleem, die mensen waarop ik reageer hebben helemaal niet u gevraagd om hun keuze te verdedigen.
Dus ja hypocriet omdat jij nu gaat uitmaken wat ik wel en niet mag zeggen over iemand anders zijn keuze en eventuele fouten die ze hebben gemaakt aan diegene uitleggen.

Ik heb absoluut geen zin om hetzelfde antwoord voor de 3e keer te moeten verkondigen..
Natuurlijk is je mening geven prima, daar is een forum op gebouwd. Echter bestempel jij een antwoord als fout zonder dat je daar een reden voor hebt, de antwoorden zijn immers nog niet bekend. Dan mag ik daar toch ook mijn mening op geven? Maak je niet zo druk joh. :biertje:

Ik heb absoluut geen zin om hetzelfde antwoord voor de 3e keer te moeten uitleggen..
Natuurlijk is je mening geven prima, daar is een forum op gebouwd. Echter bestempel jij een antwoord als fout zonder dat je daar een geldige reden voor hebt, de antwoorden zijn immers nog niet bekend. Dan mag ik daar toch ook mijn mening op geven? Maak je niet druk. :cheers:

Dus jij denkt dat het antwoord als "mattenfreak" of "Reverzer" op vraag 3 goed kunnen zijn ondanks dat het eerste antwoord geen naam van een cake of cakebox is en het 2de antwoord niks met een VWC crewlid te maken heeft?

Lijken mij nogal duidelijke gevallen.

Als ik nou zeg dat ik op vraag 7 het antwoord "banaan" heb gegeven en iemand verteld mij dat dat antwoord zowiezo niet goed kan zijn vanwege een duidelijke reden ga je dan op diegene ook zo zeuren? :p

Ik stel trouwens voor dat de modjes onze discussie verwijderen en dat we verder gaan met privé berichten.
Dit verpest namelijk de sfeer een beetje zo.

Regels:

Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.

Als lid van dit forum stellen dat volgens jou een antwoord goed of fout moet zijn, is op voorhand sowieso gewoon onnodig en vooral ook zinloos. Zeker als je eigen antwoorden als goed bestempelt en andermans antwoorden als fout.

De uitslag volgt vanzelf en je hebt er toch geen invloed op. Iedere vorm van discussie is zoals je ziet onnodig aanstootgevend.

Winnaars alvast gefeliciteerd! Ik vrees een fout teveel te hebben gemaakt.

Dus jij denkt dat het antwoord als "mattenfreak" of "Reverzer" op vraag 3 goed kunnen zijn ondanks dat het eerste antwoord geen naam van een cake of cakebox is en het 2de antwoord niks met een VWC crewlid te maken heeft?

Lijken mij nogal duidelijke gevallen.

Als ik nou zeg dat ik op vraag 7 het antwoord "banaan" heb gegeven en iemand verteld mij dat dat antwoord zowiezo niet goed kan zijn vanwege een duidelijke reden ga je dan op dingene zo zeuren?

Sorry hoor, maar ik vind je een beetje heftig reageren op anderen hun antwoorden. Of antwoorden van anderen nu goed of niet goed zijn, maak je daar niet zo druk om man✌ Misschien worden sommige vragen wel bij anderen verkeerd begrepen en denken we bij het lezen van het juiste antwoord, natuurlijk! Dat kan gebeuren toch? Maar bovenal, laten we de lol en plezier erin houden en genieten van de prijsvragen en de spanning of je gewonnen hebt of niet i.p.v. Je druk te maken om antwoorden van anderen. Oké?

Back
Bovenaan