[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Sorry hoor, maar ik vind je een beetje heftig reageren op anderen hun antwoorden. Of antwoorden van anderen nu goed of niet goed zijn, maak je daar niet zo druk om man✌�� Misschien worden sommige vragen wel bij anderen verkeerd begrepen en denken we bij het lezen van het juiste antwoord, natuurlijk! Dat kan gebeuren toch? Maar bovenal, laten we de lol en plezier erin houden en genieten van de prijsvragen en de spanning of je gewonnen hebt of niet������ i.p.v. Je druk te maken om antwoorden van anderen. Oké?

Ik maak me ook niet druk;)

Vind alleen deze discussie een beetje doelloos, mensen posten hier hun antwoorden en delen die zodat ze eventueel hun antwoorden kunnen vergelijken of feedback willen. Waarom je antwoorden hier neerkwakken als een mening van een ander over jou antwoorden niet gewenst is....

Jullie vatten mijn goed bedoelde commentaar totaal verkeerd op. Waarom maken jullie je eigenlijk zo druk over mijn mening?

Graag een modje die hier in kan grijpen aangezien deze discussie en beschuldigingen nergens op slaan en ik blijkbaar mijn mening moet verdedigen of verantwoorden.

Ach hoe dan ook, ben benieuwd of ik gewonnen heb :) al vrees ik ook 1 a 2 antwoorden fout te hebben:frusty: maar dat maakt het leuke puzzelen met deze prijsvragen zeker niet minder leuk. Alleen dat puzzelen is al genieten geblazen :) :D

Ach hoe dan ook, ben benieuwd of ik gewonnen heb :) al vrees ik ook 1 a 2 antwoorden fout te hebben:frusty: maar dat maakt het leuke puzzelen met deze prijsvragen zeker niet minder leuk. Alleen dat puzzelen is al genieten geblazen :) :D

Ik vond deze wedstrijd wat betreft moeilijkheid ook prima geslaagd. Het is in inderdaad leuk om te zien dat er echt moeite in wordt gestoken om het leuke prijsvragen maken.

Ik vond deze wedstrijd wat betreft moeilijkheid ook prima geslaagd. Het is in inderdaad leuk om te zien dat er echt moeite in wordt gestoken om het leuke prijsvragen maken.

Ja, dat ze moeite hebben gedaan met het maken das duidelijk:) en de VWT nummer 5 staat ook al trouw te wachten om ingevuld te worden. :D

Echt leuk, af en toe kijken of de antwoorden en winnaars al bekend zijn tijdens het kijken van vuurwerk compilaties van begin dit jaar. :D

Wat een leuke hobby hebben we toch! :cool: :D

Flinke discussies hier :p

Ik ga geen quote gebruiken, doe altijd mee voor de fun maar ik wil nog wel een kleine toelichting geven op vraag 3.

Volgens mij was ik 1 van de weinige die "Mattenfreak" als antwoord heb ingestuurd.
Vraag 3 is door de Crew aangepast, maar de vraag was: "Dit Crewlid heeft zijn eigen style"

Dat het een naam van cake of cakebox moest zijn, is ook daarna pas vermeld en tevens is toen weer de vraag gewijzigd.

Genoeg gel*ld, heb zowiezo vraag 4 fout :D

Ok. Om alles op te helderen. De oorspronkelijke vraag 3, het crewlid met zn eigen stijl zou de Freestyle Titanium zijn geweest.

Dat kon ook bijna niet anders :p

Wel grappig dat Titanium ook a eens eerder is gebruikt voor een prijsvraag als ik mij dat goed kan herinneren.

De winnaars zijn bekend!!

Er is veel gezegd over de mogelijke antwoorden, maar het volgende rijtje was het enige juiste.

1. Agressive
2. Sick Nation
3. 1.2" Titanium Brocade 2 Blue*
4. Partyraiser
5. Century box
6. Air Max
7. Rocket science 1 en/of 2
8. One loud cloud

*Deze vraag was eerst opgesteld met de Freestyle Titanium als antwoord, echter bleek die niet meer in de shop te staan. Hierbij zijn alle antwoorden op vraag 3 tot de wijziging van die vraag goedgekeurd.

Zeer veel inzendingen, maar bijzonder veel antwoorden waren niet 100% juist. Voor diegene die het wel volledig goed had, was de winkans dan ook erg groot dit keer. :)

De 10 winnaars van een Burn it Massive zijn;

1. Michiel94
  2. fompert
  3. \_niels_/
  4. FireFly78
  5. fenix96
  6. NDG1979
  7. mega vuurwerkfreak
  8. Brainiac
  9. Noppes
  10. MichaëlPaap

Gefeliciteerd allen!
Jullie krijgen vanzelf een pm-bericht van Vuurwerktotaal over het afhalen van de cake eind 2017. :)

Van harte winnaars. Een prachtige cake om te winnen.

Helaas toch weer 1 fout dit jaar, net als vorig jaar. Die cryptische meuk ligt me blijkbaar niet. :p
Gelukkig nog genoeg kansen!

Yiiiihaaa!!!! Super!!!!! Ben hier echt heel erg blij mee :) :)
Zat te Erg twijfelen om deze nog te bestellen gezien de vele goede verhalen, maar die twijfel is bij deze weggenomen :p
Heel erg bedankt VWT en VWC voor alle prachtige prijsvragen!
En uiteraard blijf ik vrolijk mee doen aan de andere prijsvragen voor de hoofdprijs :D

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, aangezien 'bijzonder veel antwoorden' niet juist waren, hoeveel goede inzendingen waren er?

Winaars gefeliciteerd met deze mooie cale!
Hoeveel mensen hadden het compleet goed, ben ik wel benieuwd naar had ze ook allemaal goed ��

Back
Bovenaan