[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Allereerst winnaars gefeliciteerd! Maar nu ik nog eens naar de antwoorden kijk.

Vraag 1: Deze cake beukt zo op je bakkes. Daar lijkt mij Noisekick Box beter te passen dan Agressive.
Vraag 7: Welke vuurpijlaanbieding is ingewikkeld om te laten liggen. Omdat Rocket Science 1 en 2, twee verschillende pakketen zijn en er staat aanbieding, ging ik er vanuit dat dit er 1 moest zijn. En ik ging voor de Copperhead Rockets. Copperheads zijn slangen. En slangen blijven moeilijk (ingewikkeld) liggen.

Maar goed, genoeg gezeurd, op naar de volgende prijsvraag. :cool:

Was inderdaad ook mijn interpretatie. Tevens is copper/koper veel geld waard en ingewikkeld (slang) om te laten liggen. :)

Allereerst winnaars gefeliciteerd! Maar nu ik nog eens naar de antwoorden kijk.

Vraag 1: Deze cake beukt zo op je bakkes. Daar lijkt mij Noisekick Box beter te passen dan Agressive.
Vraag 7: Welke vuurpijlaanbieding is ingewikkeld om te laten liggen. Omdat Rocket Science 1 en 2, twee verschillende pakketen zijn en er staat aanbieding, ging ik er vanuit dat dit er 1 moest zijn. En ik ging voor de Copperhead Rockets. Copperheads zijn slangen. En slangen blijven moeilijk (ingewikkeld) liggen.

Maar goed, genoeg gezeurd, op naar de volgende prijsvraag. :cool:

Ik snap je interpretatie, toch vond ik de agressie beter passen omdat ze het woord "beukt" gebruiken. Was de vraagstelling geweest "deze cake schopt je zo voor je kop" dan was de noisekick beter geweest want kick=schop.

Het zit hem dus in de nuances van de steekwoorden en bedenk ook altijd vanuit het van jou gegeven antwoord. voor een cake met het woord "kick" en "noise"zijn er heel wat betere cryptische vragen te bedenken. Daarom viel deze voor mij ook af.

Vraag 7 liet mij ook twijfelen ook al vond ik de naam "rocketscience" zo goed passen bij het steekwoord "ingewikkeld" vervolgens werd er ook nog gezegd dat er in sommige gevallen meerdere antwoorden goed gekeurd kunnen worden en het is ook uniek in de zin dat het een product is in 2 variaties. Maargoed het is lastig om mijn eigen gedachtengangen om de goede antwoorden te beredeneren uit te leggen.

YESSSSSSS! Vorig jaar veel meegedaan aan de prijsvragen en helaas niets gewonnen. Dit jaar weer fanatiek meegedaan en nu is het in ronde 4 gelukt! Top!
Na al die discussies op het forum over de mogelijke antwoorden, begon ik toch te twijfelen over mijn inzending. Gelukkig toch goed! Ontzettend bedankt VWC & VWT!

In totaal waren slechts 20 van de 124 goed, en daarvan waren er ook nog 3 die uitgesloten werden van de loting, omdat ze al eerder gewonnen hadden. :) Al met al een flinke winkans dus.

Dat is inderdaad een flinke winkans, ik had ze allemaal goed maar was uitgesloten. Gefeliciteerd aan de winnaars.

Zo daar had ik niet op gerekend, flink getwijfeld over vraag 1 en 7, en toch goed gegokt !!
Bedankt voor de massive !!

Sjonge vraag 6: Air max... :frusty: :bonk:
Hoe dom kan ik zijn... Ik had Rebound box, omdat Rebound zijn een merknaam voor schoenen. Maar nu ik Air max zie, dan was dat logischer :cry:

Laten we het gezellig houden, deze discussie is vorig jaar ook al geweest, laten we het lekker daarbij houden!

Vind het top dat Vuurwerktotaal dit organiseert, en dit soort reactie's dan ook erg respectloos richting hun!

Even wat reacties verwijderd. Wees blij dat deze prijsvragen mogelijk zijn. Antwoorden staan altijd tevoren vast.

Ik zie nu de term "als je eerder gewonnen hebt, wordt je uitgesloten". Ik heb de Pryzm gewonnen, betekent dat dat ik geen kans meer maak in de volgende acties? Want anders scheelt mij dit een hoop uitzoekwerk in de vervolgacties. Weet iemand hier meer over?

Je kan inderdaad geen losse cake meer winnen in de volgende acties. Als je echter aan alle 10 de vragen mee doet, loot je wel mee voor een extra hoofdprijs ....

Ik heb de eerste actie helaas gemist. Dus julie hebben een concurrent minder:wink: ooh dan weet ik dat ik nu niet meer mee hoef te doen met de volgende acties. Enerzijds jammer dat ik geen2 prijzen kan winnen, anderzijds wel zo eerlijk dat andere mensen die niet in de prijzen zijn gevallen zo meer kans hebben op een prijs
Je kan inderdaad geen losse cake meer winnen in de volgende acties. Als je echter aan alle 10 de vragen mee doet, loot je wel mee voor een extra hoofdprijs ....

Back
Bovenaan