[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

De actie loopt uiteraard ook deze maand gewoon door. Dus er mogen nog gewoon nieuwe inzendingen geplaatst worden. :wink:

Leuke prijsvraag! Ik doe ook een poging! :cool:

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Dat is CNBVUURWERK.NL op Marterkoog 4 in Alkmaar.

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
De El Salvador. Inmiddels uit het assortiment helaas. Gekocht omdat dit zo'n prachtig sierlijke cake met blinking tips is.

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
Ik ga denk ik toch voor Estallar. Uniek en een lekkere chaos in de lucht. Helaas nooit in de collectie gehad en dat kan ook niet meer gezien deze uit het assortiment is. Maar er zijn zo te zien waardige vervangers.

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Bonsai. Leuk klein stookspul en doen het voor de prijs eigenlijk best leuk!

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
La Bomba! Zoals eerder gezegd heb ik mijn favoriete ST8MENT product ooit, de Estallar, helaas nooit in de collectie gehad. Dus, gezien La Bomba de vervanger is van de Estallar is dit nu mijn favoriete cake.

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
Fuego del Mar. Deze ziet er heel sierlijk uit en met name de gouden blinkers spreken mij enorm aan. Dat wil ik in mijn straat zien!

Vuurwerkwereld Almere.
Oplagestraat 4

De Tapas, het heeft jaren geduurt en nu zijn ze terug, goede kwaliteit grondbloemen. Direct toen ze op de markt kwamen een flink eind voor in de auto gezeten maar ik vond het dat 100% waard, enorm krachtige spin, lange duur en de nieuwe kleuren vind ik goed bedacht.

De Estallar, een unieke cake vol energie.

Ik zou het Volcanes assortiment graag eens proberen, gezien de hoge kwaliteit van de tapas die voorheen ook f1 waren heb ik er het volste vertrouwen in.

La Bomba, de vervanger voor de Estellar wil ik graag eens in de straat zien.

Tres Elementos, ondanks dat er nog geen filmpje van is verwacht ik hier veel van. 144 shots blokjes hebben vaak een hoog tempo en dat is wat veel Nederlands vuurwerk mist. Doe dat factor 3 in 25mm en je hebt een ontiegelijke rambak.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik te laat was met deze actie. Maar gelukkig maken we nog kans!

KARWEI Berkel en Rodenrijs
Berkelse Poort 1

ST8MENT Amigo, dit label zag er ongelooflijk vet uit en de video's van deze cake waren zeer overtuigend. Leek wel een 2" cake.

ST8MENT Coloreado, heerlijke rambak met prachtige spinners in de waaiers. Destijds ook voor een mooi prijsje mee kunnen pakken en totaal geen spijt van gehad.

Dat zou dan ST8MENT Bonsai. Mijn zoontje is helemaal gek van fonteinen.

ST8MENT EL PADRINO, het "moving stars" effect blijft voor mij toch erg mooi en bijzonder, laat deze cake net toevallig 36 schoten met dit effect hebben:p. Erg benieuwd hoe deze presteert in de straat.

Dit is absoluut ST8MENT Coloreado. Dat stukje met die salvo spinner in waaiervorm is toch een uniek stukje vuurwerk. Heerlijke rambak met mooie spinners en op het einde nog de dragon eggs.

Laatst bewerkt:
IJzerman in Brandwijk

De eerste compound was de Bella Ciao. Erg gevarieerde box met leuke effecten! Mooi kleurrijk ook.

Ik denk de El Patron, hoewel ik die nog nooit heb gehad!

Tapas, dat is gewoon leuk stookspul voor de periode voor O&N. Heerlijk legaal kruitsnuiven!

El Salvador (hoewel hij uitloop is), de blinkers zijn echt dik! Ik houd van blinkers, maar deze zijn gewoon extra groot uitgevoerd wat ik erg gaaf vind.

De El Patron, werkelijk een schitterende compound die goed overtuigt.

Mega-Camp in Emmen.

Bella Ciao. Deze compound zit vol mijn favoriete effecten zoals strobe willows, color change en spinners. Bij zien van het eerste filmpje was ik direct verkocht.

Tapas. Veel verschillende toppers voorbij zijn komen, maar deze doet iets unieks met een artikel dat al sinds jaar en dag bij vrijwel iedere vuurwerkliefhebber in de collectie zit. En ook nog eens erg goed uitgevoerd.

Bonsai fonteintjes. De verschillende varianten blijven leuk om af te steken en de prijs-kwaliteitverhouding vind ik erg goed te noemen.

La Bomba. Doet mij denken aan goede oude tijden; chaos met de Asian Thunder cake :cool:

Fuego del Mar. Prachtige combinaties waar steeds koper-gouden kleuren in terugkomen. Geen harde beuker maar een sierlijke bak om heerlijk van te genieten.

Lodeo vuurwerk, Veendam

Casa de Papel. Ben sowieso gecharmeerd van de wat kleinere compounds (50/72/75 shots) en in dat segment sprong de Casa de Papel er uit vanwege de twee verschillende, en strak uitgevoerde palm effecten.

Casa de Papel, dikke, sierlijke palm uitwerkingen uit een klein doosje tegen een fijne prijsje. Ik verwacht overigens dat na deze jaarwisseling de Fuego Del Mar de nieuwe favoriet zal zijn.

Bonsai, voor F1 begrippen krachtige fonteintjes. Goed stookvoer in de aanloop naar de jaarwisseling.

El Padrino. De bijzondere swimming stars geven deze cake iets extra’s. Kleuren zijn ook mooi. Een uniek stuk vuurwerk.

Met grote afstand de Fuego del Mar. Prachtige, veelzijdige compound uitgevoerd in precies het goede tempo om de kleuren en effecten optimaal tot zijn recht te laten komen. Echt een geniet momentje, vooral het gouden ghost effect is subliem.

Back
Bovenaan