Wicked Whistle

@Djaimy, die is inderdaad niet best zeg. Weet je nog waar je hem had gehaald?

Ja, dat weet ik zeker nog. Maar de winkelier kan er uiteraard niets aan doen. Zou wel eens contact op kunnen nemen met VWT, niet zozeer om mijn geld terug te krijgen, maar om te vragen hoe dit mogelijk is. Dit exemplaar gun ik niemand, haha.

Ja, dat weet ik zeker nog. Maar de winkelier kan er uiteraard niets aan doen. Zou wel eens contact op kunnen nemen met VWT, niet zozeer om mijn geld terug te krijgen, maar om te vragen hoe dit mogelijk is. Dit exemplaar gun ik niemand, haha.

Niet in Amersfoort? Die hebben zo een fijne freakactie nu. :rolleyes:

Nee, winkelier kan er weinig of niets aan doen. Maar ik wil daar dan geen restvoorraad wicked whistle bestellen. Daarom wil ik het graag weten.

Nee, mannen. Heb ze niet in Amersfoort gehaald. Ik ben zover ik weet ook de enige die dit heeft gehad. Dus misschien een gevalletje pech. Hij voelde iig niet vochtig aan.

Dit vond ik een heel bijzonder stuk vuurwerk !!!
van af minuut 3:34 te zijn tegelijk met 3 crosetten cakes.

Mooie aparte bak. Maar deze moet je echt wel per 2 schieten volgens mij. En dan is het toch wel aan de prijs.

Boahhh net terug van de demo, daar hebben ze er een berg de lucht in geschoten in de finaleshow..wat een prachtige en tevens apparte bak is dit. Deze moet er dit jaar zeker 2x komen.

Dit is toch echt een zeer bijzondere cake en geweldig om in je show te verwerken.
Vanavond hebben we gezien wat voor gaaf effect dat geeft. Top Demo Vuurwerktotaal.

had hem voor het eerst live gezien en vond hem erg mooi, zal hem zelf niet als losse cake afsteken, maar tijdens zo showtje komt hij toch erg mooi over.

trouwens weet iemand of ze de 5 cakes als pakket gaan verkopen zodat je zo mini showtje kan schieten of moet je ze dan alle 5 los kopen?

had hem voor het eerst live gezien en vond hem erg mooi, zal hem zelf niet als losse cake afsteken, maar tijdens zo showtje komt hij toch erg mooi over.

trouwens weet iemand of ze de 5 cakes als pakket gaan verkopen zodat je zo mini showtje kan schieten of moet je ze dan alle 5 los kopen?

Dit was een voorbeeld hoe je zelf een mini show kunt maken met een aantal leuke cakes uit de Volt line.

Laatst bewerkt door een moderator:

Dat is nog niet bekend.

Kwam gisteren via de live stream weer geweldig over, wat een unieke cake is dit zeg.
Moet er dit jaar hoe dan ook komen.

Deze was gister in de finale echt geweldig.

Foto's:

Finale:
dsc_2786-3.jpg

2Stuks:
dsc_2687-2.jpg

Gister gezien hoe die wél moet, en dan is het toch wel een gave bak moet ik zeggen! Ik geef het product dit jaar een nieuwe kans, maar dan wel per 6 in de show! En owee als die dan weer niet goed is :bonk:

Wat een ding, weer ontzettend van genoten, zo een mooie kleuren en een prima fluit.
Must have cake voor mij, ook dit jaar zeker weer erbij.

Hier per 2;

Vanaf 6:22 per 12, vanaf 6:35 per 36!!!

Back
Bovenaan