Wicked Whistle

Gelukkig is deze topper niet verdwenen uit het assortiment, wat een heerlijke fluitblokjes, zeker met die mooie tips. Uitermate geschikt voor finales, daar hebben wij ze ook mooi voor gebruikt!

3x vanaf 1:55

Wicked Whistle.jpg

De belangrijkste vraag van vandaag; komt deze nog terug dit jaar?!

Volgens mij is deze vorig jaar uitloop geweest ivm de plastic onderdelen. En ik baal er nog steeds van dat ik hem niet heb gehad.

Een nieuwe versie, gewoon identiek aan deze, zou erg gaaf zijn!

De belangrijkste vraag van vandaag; komt deze nog terug dit jaar?!

Volgens mij is deze vorig jaar uitloop geweest ivm de plastic onderdelen. En ik baal er nog steeds van dat ik hem niet heb gehad.

Een nieuwe versie, gewoon identiek aan deze, zou erg gaaf zijn!

Het scheelt dat ze nog steeds ruimschoots beschikbaar zijn :wink:

Helaas zeer schaars, een paar maanden geleden nog een paar kunnen bestellen bij Langenberg maar ik denk dat ze daar ook uitverkocht zijn nu, je zou eens kunnen informeren.

Ik heb ze nog wel Toschpyro zien staan en bij Ivo Reinders in Groenlo

Deze veel geschoten in finales zeg. Wat een prachtproduct. Zal er helaas wel nooit meer van komen.

Wat een heerlijke bak is dit zeg, vaak de film gezien en nu eindelijk zelf in de straat. De fluit ging mij verrassend hard en fel, ik had eigenlijk verwacht door het sierlijke einde dat de wicked whistle wat minder fel was in de fluit. Blij van niet want deze gaat er echt goed op! Leuk voor projecten ook, mocht iemand nog ideeën hebben hoor ik het graag! Heb er nog twee staan.

Zo zonde dat ik een karton hiervan heb besteld, maar nooit heb kunnen afsteken. Blijft wel echt een mooi en uniek product dit.

Back
Bovenaan