White thunder1
VWC lid
En hier ook nog een film van Koningsdag in Rotterdam,veel kijk plezier

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

,bij deze een filmpje voor de kijkers en voor de Abonnees,dank jullie wel!

veel kijkplezier
,weer een poosje geleden en daarom 2 filmpjes en zeg erbij veel kijkplezier!
,en wel een showtje die vanaf een flat is geschoten en een gecombineerde consu-professionele Show vanuit het dal geschoten bij een stuwmeer en waar ik zelf op de stuwdam Staat te filmen,veel kijkplezier vuurwerk liefhebbers 
,voor nu kijk en geniet
en aan de vele filmpjes te zien,is iedereen d'r weer lekker druk mee,en natuurlijk ik ook weer!En daarom hier wat filmpjes van de afgelopen dagen en wens iedereen een Toffe Jaar-wisseling en kijk goed uit en zorg dat alles van jezelf heel blijft,allemaal heel veeel STOOKplezier!!!!
want hier volgt nog een filmpje,veel kijk plezier!!Mooi spul weer hoor![]()
,bij deze wat filmpjes opgenomen met een GOPRO,helaas doordat ik niet kon zien dat ik hem uit of aanzette zijn er jammer genoeg veel dingen dus niet opgenomen,Maar er zijn wel wat filmpjes en hierbij vast een aantal,veel kijkplezier!
,hierbij weer een filmpje dat ik nog heb kunnen uploaden van wat is opgenomen,want ging een en ander FOUT met opnemen voor het eerst met een GOPRO en die op een Headset
.Maar wat ik heb en nog geen filmpjes van gemaakt
want veel KNALwerk over waar ik me nog wel mee bezig gaat houden
.In ieder geval hier wat filmpjes voor en na de jaar wisseling,veel kijk plezier weer
stat er MINDER op film als ik heb afgestoken
,maarja gelukkig heb ik wel wat
,veel kijkplezier verder
,zoals beloofd, komen er weer wat filmpjes bij van afgelopen Oud en Nieuw. En nog een NIEUWE cake van Weco,veel plezier bij het kijken