White thunder projectjes 2015/16

Word weer is tijd voor een filmpje,het is geschoten in Paderborn voor het mooie schloss Neuhaus,het is een consumentenvuurwerk Show op muziek. Maar op de een of andere manier is een behoorlijk lang stuk zonder muziek,zelf vond ik was de synchronisatie van de schietposities niet goed op elkaar afgestemd,maar dat neemt niet weg dat er leuke producten zijn geschoten,veel kijkplezier naar de fotoos en film :):bye:

Halloo vuurwerk gekken :yes:,weer een poosje geleden en daarom 2 filmpjes en zeg erbij veel kijkplezier!
en nummer 2 is een professionele Show met mooie ballen! :bye:

Laatst bewerkt:
En daar ben ik weerrr!Met 2 filmpjes uit het mooie Duitsland :D,en wel een showtje die vanaf een flat is geschoten en een gecombineerde consu-professionele Show vanuit het dal geschoten bij een stuwmeer en waar ik zelf op de stuwdam Staat te filmen,veel kijkplezier vuurwerk liefhebbers :bye:
en filmpje 2

En hier ben ik weer met wat filmpjes van Professionele Shows geschoten in Kleve en Warstein tijdens een groots luchtballonnen evenement tot 8 Inch,wat jaarlijks word georganiseerd door een bekende Duitse bierbrouwerij,hierbij 2 filmpjes van een impressie van dit evenement :yes:,voor nu kijk en geniet :bye:
en de laatste en mooiste :D

En hier weer 2 Shows die ik gefilmd heb,die ik jullie wil laten zien,waarvan 1 uit Duitsland en de ander in Nederland gefilmd,veel kijkplezier :bye:
en nummer 2

En de laatste dag van 2016 is alweer bezig :yes: en aan de vele filmpjes te zien,is iedereen d'r weer lekker druk mee,en natuurlijk ik ook weer!En daarom hier wat filmpjes van de afgelopen dagen en wens iedereen een Toffe Jaar-wisseling en kijk goed uit en zorg dat alles van jezelf heel blijft,allemaal heel veeel STOOKplezier!!!!
[video=youtube;x17pqCuA72U]

Mooi spul weer hoor:p

Dankjewel Happiness,beetje late reaktie :),bij deze wat filmpjes opgenomen met een GOPRO,helaas doordat ik niet kon zien dat ik hem uit of aanzette zijn er jammer genoeg veel dingen dus niet opgenomen,Maar er zijn wel wat filmpjes en hierbij vast een aantal,veel kijkplezier!
En zal af en toe een filmpje erbij zetten :bye:

Hallo mede Vuurwerk liefhebbers :D ,hierbij weer een filmpje dat ik nog heb kunnen uploaden van wat is opgenomen,want ging een en ander FOUT met opnemen voor het eerst met een GOPRO en die op een Headset :frusty:.Maar wat ik heb en nog geen filmpjes van gemaakt :D want veel KNALwerk over waar ik me nog wel mee bezig gaat houden :devil:.In ieder geval hier wat filmpjes voor en na de jaar wisseling,veel kijk plezier weer :p :bye:
En dan krijg je 12 uur en kijk beetje rond en gaat met wat klein spul beginnen,
En ga dan verder en kom later tot de ontdekking dat er een hoop NIET opstaat omdat er ergens tijdens opnemen het knopje NIET goed of hard genoeg ingedrukt van RECORDING :cry: stat er MINDER op film als ik heb afgestoken :frusty:,maarja gelukkig heb ik wel wat :D,veel kijkplezier verder :bye:
Komende weken komen er nog wat filmpjes aan,bedankt voor het kijken!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mede vuurwerk liefhebbers :D,zoals beloofd, komen er weer wat filmpjes bij van afgelopen Oud en Nieuw. En nog een NIEUWE cake van Weco,veel plezier bij het kijken :bye:

En nog een leuk blokje uit Tsjechie :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mede pyroos,hier weer een 2tal filmpjes van Oud en Nieuw 2016/17,veel kijk plezier
en bij de meeste het wel bekende vulkaantje
en volgende week weer wat!:bye:

Back
Bovenaan