White thunder1
VWC lid
En daarr ben ik weer
,het Weekend is weer opgang en zoals beloofd een aantal filmpjes van Oud en Nieuw!Niet egt spectaculair Maar voor in de voor avond leuk om even af te steken en het gaat om een 3tal filmpjes en zeg bij deze,veel kijk plezier en tot de volgende keer
en nummer 2
en dan tuurlijk nummertje 3
en heb er ook nog 1 als extraatje voor de Vulkaan liefhebbers
have a NICE Weekend all!!!
,het Weekend is weer opgang en zoals beloofd een aantal filmpjes van Oud en Nieuw!Niet egt spectaculair Maar voor in de voor avond leuk om even af te steken en het gaat om een 3tal filmpjes en zeg bij deze,veel kijk plezier en tot de volgende keer
,en we gaan door met filmpjes,bij deze een doos uit de schappen van de Lidll in Tsjechie,have fun
.Maar ik blijf nog effe bij afgelopen Oud en Nieuw en heb nog wat filmpjes en laat jullie mee kijken,deze zijn Meer voor fontein en vulkaan liefhebbers en een nieuwe cake van Weco,kom dat ik in Duitsland woon
,een cake met toch wel mooie kleur combinaties,luitjes fijn Weekend en veel kijk plezier
.Helaas Loop het wel beetje op ze einde,wat betreft de filmpjes ivm de jaar wisseling,Maar af en toe zal er wel iets hier geplaatst gaan worden,wat dat is zal de tijd leren