White thunder projectjes 2015/16

Hoi White T. Ook ik zit met veel genoegen naar je filmpjes te kijken. Je brengt het op de een of andere manier erg goed over. Als ik jou filmpjes bekijk doe ik dat dan ook met een grote glimlach op mijn gezicht. Mooie collectie trouwens. Ik wacht met smart naar de rest van je beeldmateriaal.:D

Dankjewel voor je toffe reactie Happines,daar word ik weer blij van :D.En dat is ook mijn bedoeling om mensen toch wat plezier mee te geven,en daar blijf ik ook mee doorgaan.Nogmaals bedankt,word d'r zelfs beetje stil van op een fijne manier :cool:

Het had hier de afgelopen dagen behoorlijk gesneeuwd,ik moest en zouw wat afsteken in die sneeuw,daarom dit kleine filmpie
en was niet het einige :p

Zo te zien geniet jij wel van het stoken, zitten mooie films bij.
Pijlenrekje ziet er ook gaaf uit :)

Ik blijf je je volgen en ben erg benieuwd naar je pallet-projecten.

Bedankt voor je fijne reactie Thunderboy,daar doe ik het voor :).En nu ben ik bij mijn laatste 'Sprookjes-achtige'filmpje gekomen,vind het zelf de meest tot verbeelding sprekende,en daarom nodig ik ook iedereen uit,om zijn oordeel daar over neer te zetten.Ik vind het wel tof dat d'r zoveel 'Freaks', hun reactie achter hebben gelaten,en daarvoor nogmaals mijn DANK!En nu het filmpje :p

Laatst bewerkt:
"In de sneeuw..." Dat wordt de quote van 2016 :)

Toffe filmpjes weer!

Ja toch! :D Dankjewel SQUEAK! en ik ga weer is verder met me stook filmpies van Oud en Nieuw,en dit zijn ook volgens een aantal vuurwerk liefhebbers PFFPruttel klappers,ik zelf vind het juist een van de betere Duitse knallertjes :),en zeker als d'r nog is een galmpie nakomt,in ieder geval luitjes oordeel zelf!

Zoow daar ben ik weer :p,en het hoogte punt komt steeds dichterbij van Oud en Nieuw.Voor dat laat ik jullie toch eerst nog is een veelzijdig en met meerdere kleuren een fontijn in werking zien,vond het zelf een mooi ding :wink:,

En hier het laatste fontijntje van een heerlijke maar zeer vermoeiende avond,ook heb ik voor mezelf een aantal verbeter punten gevonden.Ook heb ik veel vuurwerk uit vermoeidheid niet meer afgestoken en daar komt zeker nog een aantal momenten dit jaar voor omdat wel te doen :p.Maar om een lang verhaal kort te houden,bij deze het laatste stukkie vuurwerk voor uur 00.00,veel kijk plezier

Laatst bewerkt:
Leuke fonteinen hoor! Benieuwd naar de 00:00 uur filmpjes ook :D

Iedereen in afwachtende spanning,ken je nagaan hoe ik me voelde de 31ste,toen had ik het ook zo:devil:,komt echt goed,Maar zit effe te wachten op een nieuwe Provider,ik heb met deze teveel last met weers beinvloeding,up/downloaden,heel traag en werk niet naar behoren.En Bedankt voor je positieve Respons!

20151231_182556.jpgHier voor de geintresseerden,een Foto van me 1800 uur Project,je ziet een aantal Lampions en een stringetje eindbommen,helaas waren die niet afgegaan,wat ik persoonlijk echt betreur,maarja d'r gaat soms wat mis.Maar omdat het op het filmpje nietzo te zien is hoe het Project d'r uitzag,dus hopelijk nu wel!:pEn het gaat pas echt los op t filmpje na 3 Minuten,want hij is opbouwend opgebouwd :devil:

Laatst bewerkt:
Hehe en dan eindelijk na een lange dag, en avond, van knutselen. en slepen met pallets en dozen.Was het uur aangebroken van lekker losgaan:devil:,het was een vreemde Oud en Nieuw met gemengde gevoelens,maar achteraf gezien een goede jaarwisseling ivm toch een hoop positieve reacties van verschillende dorps bewoners,in ieder geval denk ik dat het vanaf NU elk jaar alleen maar beter en groter gaat worden,en verheug me alweer op de volgende jaarwisseling.Maar nu gaan we STOKEN!Veel plezier met kijken en iedereen bedankt voor de reacties en ook voor de belangstelling in het algemeen,

Back
Bovenaan