White thunder projectjes 2015/16

Dat zijn mooie pakketten van Weco, zit een hoop in voor de prijs zeg.

+1 voor het vastzetten van de fonteinen.

En de uurtjes gingen langzaam voorbij de 31ste,en ondertussen me pallets en projecten klaarzetten,lekker af en toe wat stokend,kreeg ik in de Loop van de avond dit (figuur) ook nog op me muurtje :p

Leuke filmpjes! :)
Wel even een tip, stabilisatie in een videobewerking-programma gaat vaak niet goed samen met vuurwerk, helemaal met effecten zoals crackling. Dat is in sommige filmpjes van jou ook te zien (beeld dat heel erg heen en weer springt). Ik zelf gebruik het bij vuurwerk dus ook nooit, want een klein beetje wiebelen van het filmen uit de hand is vaak minder storend dan het effect van de stabilisatie. :wink:

Eddy.

En ook zeker is het laatste fonteintje nog niet aangestoken,maar ook ben ik een pijlengek,het geluid van de opstijgende pijlen heerlijk :).En daarom ook deze avond de 31ste een pijlen-projectje,helaas had ik een grotere in gedachten,maar ik had d'r gewoon geen tijd meer voor.En ook wil ik nog is vermelden dat een hoop mensen Duits vuurwerk verafschuwen en zeker de Duitse vuurpijlen,is natuurlijk hun goed recht omdat te vinden,ik op mijn beurt zeg,kijk en oordeel zelf :idea:.Hierbij dus een klein vuurpijlen-projectje uit het verrassings-pakket van Weco:

001.jpghier wel een Foto van het rekje Kwintos,en daar zitten die pjlen bij,maar welke precies???Ook kan ik hier over niks terug vinden op de effect beschrijving,hopelijk heb je d'r iets aan.

Ik zit met veel plezier naar je filmpjes te kijken, ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt :)

Leuk om te lezen SQUEAK,dat je d'r ook plezier van hebt,dat vind ik fijn.Ik kan jewel verklappen dat d'r nog wat los spul aankomt en dan :p,me andere projecten,die bestaan uit doorgelonte pallets en nog wat dingetjes :D

Back
Bovenaan