White thunder projectjes 2015/16

Het word weer tijd voor wat stookfun,en daarom hier mijn 2de pallet projectje,helaas door de vermoeidheid en ondanks dat ik het heel de avond tegen mezelf zegt,zet de pallet goed voor de waaier,ja je snapt hem al :sad:,dus die komt niet goed uit,maarja t was wel een leuk projectje,hij moet ff opgang komen maar dan heb je wat :p,veel kijkplezier

hahaha,weet je wat ik dacht? Dat het allemaal white thunder projectjes waren. Beetje dom van me.
Toffe films man!

En ik was nog niet klaar met stoken :D,want d'r stond nog wat vuurwerk op me te wachten waar een vuurtje bij moest.Helaas kwam d'r wel aardig wat rook ontwikkeling en daar d'r niet veel wind stond,ging het projectje letterlijk en figuurlijk in rook op :frusty:.Maar ook dat mocht het plezier er niet minder om maken,dus luitjes hierbij mijn 3de projectje en nog niet het laatste:

En hier nog een filmpje van mijn 3de Pallet Project,ook hier schort het een en ander aan,ook bleven d'r een aantal cakes staan.Maar het Project is d'r niet minder om geworden en het geeft weer lesmateriaal,in ieder geval veel kijkplezier :yes:

En hier nog een filmpje van mijn 3de Pallet Project met een aantal cake's die waren blijven staan,ze worden wel apart aangestoken,Maar geniet d'r van luitjes :p

En hier weer is een filmpje van mijn kant,het heeft niks met oud en nieuw te maken.Maar het was gewoon leuk om weer wat af te steken,en het fontijntje is,want dat was het :yes:,veel kijk plezier :bye:

Hier een film van de Vuurwerk Show te Mijdrecht,geschoten door Xena op 26 April 2016,voor aanvang Konings nacht!Ik vond het geen slechte Show,maar oordeel zelf,veel kijkplezier :bye:

Back
Bovenaan